Gå til innhold

Anno til fremtiden (PC)


Anbefalte innlegg

Eneste "ulempen" jeg kan se i Anno 1404 er den noe skjeve fordelingen av hva man tjener på de ulike varene.

Når jeg har kommet til produksjon av kaffe lager jeg så mye at jeg raskt går fra f.eks 500.000 til 5.000.000, og da er ikke utfordringene så store når det gjelder resten av spillet. Uansett hvor mange skip jeg lager eller sløser med tools og andre ting er det nærmest umulig å gå med tap, og da blir motivasjonen til en effektiv varelinje nesten borte. Selvfølgelig fortsetter jeg spillet, men jeg merker at jeg blir mer avslappet og overser fulle lagerhus etc - bare fordi jeg har råd.

 

Må være deilig å være John Fredriksen :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Syns ikje dei skulle ha hoppet sånn, syns dei kunne fulgt utviklingen fra 1701 osv til 1800 talle åså 1900 tallet også kunne dei tatt 2000 tallet osv.

Det er jo det de har gjort (mer eller mindre)... gått fra 1701, 1602, 1503, 1404 - og så nå til 2070.

 

Veldig glad for at serien har vært som den har vært (handelsskip var VIKTIGE i den nevnte tidsepoken), og dersom de skulle hatt en 1800/1900/2000-versjon hadde det antageligvis bare blitt en (dårlig?) Transport Tycoon-etterligning.

 

Ser for meg at det kanskje ikke er skip som er det viktigste i Anno 2070, men blir spennende å se hvilken vei de velger å gå denne gangen.

 

Mye av Anno-sjarmen ligger i stemningen og miljøene, samt klasseskillene mellom Peasants og Noblemen. Vil tro at dette forsvinner noe fra Anno 2070, så jeg håper det blir noe NYTT - hvis ikke kan jeg alltids falle tilbake på de eksisterende versjonene.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...