Gå til innhold

Sommerens beste laptop-tilbud?


Anbefalte innlegg

det er uttak til egen skjerm (ikke dvi)

det er ikke ps/2 uttak til eksternt tastatur/mus.

har ikke fått noen raserianfall, men viktig at skjermen er godt beskyttet da jeg skal ha den i en laptop-sekk og frakte den mye rundtforbi...

det er identisk med zepto sin maskin, jeg kan sende deg noen bilder jeg har tatt hvis du er interessert.

fikk kunn rett over 6000 poeng i 3dmark2001se (oppgradert versjon), det var jeg noe skuffet over, men testet den i desert combat (en bf-versjon), og det var på alle måter godkjent...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde satt utrolig pris på om du kunne ha sendt bildene av maskinen til meg :)

 

Vurderer kanskje å kjøpe denne. Kan du også ta bilde av tastaturløsningen og sende det - bare slik at jeg får en tanke om hvordan det ser ut.

 

Ta også gjerne bilde av denne bærevesken. Og skjermen når den er slått på...ble mye masing nå, men :smile:

 

Mail adressen min er: [email protected]

 

På forhånd takk.

Lenke til kommentar
Hva slags w-lan er det? Hørte rykter om det var a og b, men det er vanligvis b og g som er sammen.

 

Jeg fikk svar fra de i dag:

 

"I kampanjen får du også den dyreste versjonen av Trådløst Nettverk A+B"

 

Dette sa de forresten om rekkevidden:

 

"Det er svært varierende rekkevidde men du skal kunne nå i fritt landskap opp til 200m. Inne svært varierende men vi sier fra 50-100meter."

 

Det virker jo svært lovende. :)

Lenke til kommentar

Kamikaze1, problemet med at de sender med et kort som er a+b og ikke b+g, er at routere og accesspunkt med a+b er så sinnsykt dyre. Da må man nemlig bruke to forskjellige bånd (dual band), mens de billigere b+g løsningene sender over samme frekvens/bånd. Hastigheten og rekkevidden tror jeg er det samme på g og a, 54mb.

 

Hadde nemlig håpet at de skulle sende med b+g :-?

Lenke til kommentar
G er bakoverkompatibelt med B. Det er alt... Skjønner du da problemet?

 

 

Jeg vet ikke helt hva A/B/G brukes til. Vil det si at et nettverk kan enten være A, B eller G? Og hvis da G er bakoverkompatibelt med B, og du har A+B, vil ikke da dette nettverkskortet kunne brukes mot nettverk som er A, B eller G, altså alle slags trådløse nettverk?

Lenke til kommentar

Joda, du kan koble deg mot alle standardene. Problemet er at accespunktene til a standarden er så sinnsykt dyre at du da sitter igjen med b som alternativ, som gir deg bare 11mb, og det er dårlig i et hjemmenettverk, spesielt når ytelsen trolig ikke blir høyere enn 6-7mb. Til sammenligning gir a og g deg 44mb.

 

Og når bredbåndslinja er 10mb, går det ikke med b 8)

Lenke til kommentar

Til dere som har fått denne maskina: Fikk dere noen form for leveringsbekreftelse. Altså fikk dere vite når maskina ble sendt fra folka? Bestilte en maskin i forrige uke, og de sa de skulle greie å levere maskinen innen jeg skulle dra (dvs senest nå på lørdag, siden jeg drar på søndag). Men lørdag nærmer seg, og jeg har ikke hørt noe, så det jeg lurer på er om maskina kanskje allerede er på vei..

Lenke til kommentar

beklager at jeg bumper denne, men jeg må ha svar!

 

Til dere som har fått denne maskina: Fikk dere noen form for leveringsbekreftelse. Altså fikk dere vite når maskina ble sendt fra folka? Bestilte en maskin i forrige uke, og de sa de skulle greie å levere maskinen innen jeg skulle dra (dvs senest nå på lørdag, siden jeg drar på søndag). Men lørdag nærmer seg, og jeg har ikke hørt noe, så det jeg lurer på er om maskina kanskje allerede er på vei..

Lenke til kommentar
beklager at jeg bumper denne, men jeg må ha svar!

 

Til dere som har fått denne maskina: Fikk dere noen form for leveringsbekreftelse. Altså fikk dere vite når maskina ble sendt fra folka? Bestilte en maskin i forrige uke, og de sa de skulle greie å levere maskinen innen jeg skulle dra (dvs senest nå på lørdag, siden jeg drar på søndag). Men lørdag nærmer seg, og jeg har ikke hørt noe, så det jeg lurer på er om maskina kanskje allerede er på vei..

 

 

Ring til transportavdelingen. De skal kunne si når maskinen vil bli sendt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...