Gå til innhold

Crysis 2 problem. Trenger tips og råd.


Anbefalte innlegg

Startet opp Crysis 2 fra Steam i dag og alt fungerte. Men når jeg kommer in-game så er det flimring på skjermen. Uansett hvilken oppløsning og hvilke grafikkinnstillinger så er den der hele tiden. Er ufattelig irriterende og gir meg hodepine etter ett par minutter. Noen som har lignende problem eller har hørt om andre med det?

 

Trenger hjelp til dette. Har tidligere spilt Crysis 2 demoen uten noen problemer så aner ikke hva jeg kan prøve på.

Maskinvare står i signaturen.

 

På forhånd takk!

 

Tectile

Endret av Tectile
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har akkurat samme "problemet" selv også, men jeg kjører bare spillet i window mode, så er alt 100% bra.

 

 

Men... er det bare meg eller suger grafikken til crysis 2 tennisballer igjennom hageslanger??

 

skal det ikke være det beste av det beste med tanke på grafikk teknologi som skal demonstreres på dette spillet da?

 

 

kan være at jeg har ting bugga eller noe, men regner med extreme er "max" ?

 

 

edit: Ehm.... jeg fåkke noe synelig forskjell på high, very high og extreme jeg... wtf??

Endret av mayaman
Lenke til kommentar

har merket det selv at det er veldig liten forskjell på de forskjellige grafikkinnstillingene. Tror det er mindre bloom og particle effects på de "lavere settings", men det er ikke merkbart. Litt skuffet over akkurat det. Er ikke så stor oppdatering som det Crysis var når det kom ut.

Lenke til kommentar

Kjekt at jeg kjøpte dette flotte spillet til X360 og ikke PC. :)

Vel, han kan fortsatt kjøre Crysis 2 på høy grafikk og høy framerate. På xbox 360 så må du leve med dårligere grafikk, lavere oppløsning og lavere framerate (hører det lagger i endel situasjoner på konsollene). Kan også tenke meg at du kan få det for 100-200kr billigere på pc. I tillegg kan han bruke mus+keyboard som er ganske overlegent i skytespill, men også plugge inn en kontroller hvis han føler for det.

Kjekt at han kjøpte det på Pc . ;)

Endret av ImmoralAtheist
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...