Gå til innhold

Hva ville du gjøre om du kune endre WOW.


Anbefalte innlegg

Seriøst? Enda en tråd om hvor forferdelig WoW har blitt? Er det så vanskelig å bare slutte, og ikke gidde å bry andre med egne negative tanker?

 

Hvis jeg ikke liker bilen jeg kjører rundt i, så selger jeg den og finner noe annet. Jeg beholder den ikke på trass, og mot min vilje.

 

For det meste så var det veldig tl;dr, da det meste var relativt usakelig.

 

eneste som er negativ her er vel deg. må vel gå an og mimre litt.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg syns også at det skulle vere flere valgmuligheter. Og igjen syns jeg det er altfor mange servere man må forholde seg til. Blir jo frustrert at nesten alle vennene man har bytter til nyere servere. Det er både god og dårlig ulempe med dette. Å ha for få servere krever mye plass og at det blir mye bug. Man får bedre kontakt med folk også. (ordtak: Like barn leker best). Å ha for mange servere, da blir det mindre plass og mindre bug. Men da blir det vanskeligre å finne folk man stoler på. Forsåvid er det også vanskelig å finne gode servere og.

 

Syns at Blizzard er for opptat med penge-insprøytningen at det er nifst. Vil og ønsker at Blizz, skal sattse på gløden i spillet. Det er ikke alt pengene kan erstattes med.

 

Nå er det mange månder siden jeg spilte Wow. Skal også kjøpe Mist of Pandarien.

Endret av Hell_Frode
Lenke til kommentar

13. Remove class restricted gear. That is just a way to distribute gear to people who do not respect eachother. Everyone should be able to roll on anything they like, at any time. If there are people who rolls on gear they should't have, then the community should solve that, not game-mechanics.

 

Hahaha :wallbash:

 

Passe drita han som skrev det her virker det som. Gleder meg til å se hvordan "community" fikser at f.eks en DK med navn "arthaskillerman" flyr rundt å needer på cloth healing gear. Hadde nok vært en kjempesuksess.

 

Wait what?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...