Gå til innhold

Trailer: Rage (X360, PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg bare elsker apocalypse setting i spill.

 

Ser fram til denne, håper bare den får noen RPG elementer, så blir det konge!

 

Sammenlignet med feks Fallout 3 og NV (Som jeg regner med at flere automatisk drar paraleller med når Bethesda gir ut et post apokalyptisk skytespill) så er det nesten ingen RPG elementer desverre. Sånn som jeg har forstått det så skal man oppgradere våpnene istedenfor characteren. Du finner ting rundt om kring som du kan feste på våpen, og hvis du liker å bruke hagle så fester du den på hagla. Du får også muligheten til å sette opp turrets, sentry roboter osv som du også kan oppgradere gjennom spillet. Hvis man skal sammenligne dette med et annet spill så tror jeg det blir relativt nærme Metro 2033, men dette skal være mer fokusert på action.

Endret av Bjoolz
Lenke til kommentar
Skal si Bethesda Softworks gir ut spill ofte nå, Fallout 3, og snart med DLC, dette og ElderScrolls SKYRIM, vis jeg ikke tar helt feil da

 

Å gi ut et spill er ikke like omfattende som å produsere det da ;) Bethesda holder på med Skyrim ja, men fallout 3 var deres forrige spill? (de hjalp vel kun til med New Vegas ettersom det var Obsidian Entertainment som produserte det) På samme måt er det ID Software som lager Rage.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...