Gå til innhold

Gaming laptop, hjeeelp


Anbefalte innlegg

Hei forumfolk,

 

Jeg trenger en gaming laptop ettersom jeg reiser mye i jobben. Spillene jeg ser for meg å spille er Diablo III, Elder Scrolls: Skyrim, Dragon Age II, Mass Effect 3 osv... dette er krevende spill og jeg lurer på om det er noen pc'er i 10.000 - 12.000 kroners klassen som kan takle disse?

 

Jeg tenkte først på Alienware mx15 men jeg tror jeg betaler veldig mye for Alienware merket der. Jeg håper dere har noen tips. Hvis dere går litt utenfor prisklassen gjør ikke det noe, det er spillene som er viktig her!

 

Gaming 4ever

 

2mas

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du konfigurer pc selv, slik som Alienware mx15 eller en pc hos multicom så vil du nok ikke betale så mye mer enn det pcen er verdt. Så klart går det med en liten kostnad til bygging og ekstrakostnad, men jeg mener at det ikke er så alt for mye tillegg ettersom hvilket merke det er.

Lenke til kommentar

Bare ha i bakhodet at en laptop som kan kjøre dem spillene du tenker på har lav til ingen batteri tid. Sålenge du skal spille en plass det er strøm så er det jo greit..men om det er mens du er på farta så kan det bli vanskelig.

 

Jeg ville vurdert noe fra Asus, fks denne http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=617654

 

Men det etter hva jeg har forstått nye modeller på vei nå...som om du har litt is i magen så kanskje du kan få en billigere eller bedre maskin til samme penge :)

Lenke til kommentar

Bare ha i bakhodet at en laptop som kan kjøre dem spillene du tenker på har lav til ingen batteri tid. Sålenge du skal spille en plass det er strøm så er det jo greit..men om det er mens du er på farta så kan det bli vanskelig.

 

Jeg ville vurdert noe fra Asus, fks denne http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=617654

 

Men det etter hva jeg har forstått nye modeller på vei nå...som om du har litt is i magen så kanskje du kan få en billigere eller bedre maskin til samme penge :)

 

 

jeg tar utgangspunkt i å være tilkoblet strøm. så batteritid betyr ikke så mye for meg. Den asusen så faktisk veldig fin ut. at det er nye modeller på vei var jo et skikkelig stalltips:) takker!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...