Gå til innhold

World of tanks open beta

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Skrevet

Jeg var en av de første som fikk prøve spillet på det engelske forumet, vi går under navnet "Special" beta testers som testa RUCB :3

• 1 måned senere...
Skrevet

Begynte å spille det i går kveld. Dæven som jeg angrer meg.... for at jeg ikke STARTET MYE FØR!!!!!

Det her var artige greier :)

Men kan noen forklare litt nermære hvordan experiense, penger og slikt fungerer?

Ok slik jeg har fortstått det nå. Experience kan byttes inn i gull, gull kan byttes inn i credit.

Credit bruker du på å kjøpe tanks, våpen og oppgraderinger av andre slag. Mens Du får en EGEN form for experience på selve tanksen, som bare kan brukes

på akkruat den ene tanksen du har fått disse poengene på.

Men hva er Free XP, hva bruker du de på. Hvorfor er det så mange forskjellige former for xp. Tror jeg begynner å forstå systemet nå, men kan noen forklare det i klartekst for meg :p ?

Å hva skjer når spillet kommer ut? Jeg har dårlig linje og lastet ned spillet når jeg var borte. Må jeg laste ned en ny verson når det kommer, eller kan jeg fortsette å bruke min gamle gratisverson når spillet kommer i butikk?

Skrevet

Begynte å spille det i går kveld. Dæven som jeg angrer meg.... for at jeg ikke STARTET MYE FØR!!!!!

Det her var artige greier :)

Men kan noen forklare litt nermære hvordan experiense, penger og slikt fungerer?

Ok slik jeg har fortstått det nå. Experience kan byttes inn i gull, gull kan byttes inn i credit.

Credit bruker du på å kjøpe tanks, våpen og oppgraderinger av andre slag. Mens Du får en EGEN form for experience på selve tanksen, som bare kan brukes

på akkruat den ene tanksen du har fått disse poengene på.

Men hva er Free XP, hva bruker du de på. Hvorfor er det så mange forskjellige former for xp. Tror jeg begynner å forstå systemet nå, men kan noen forklare det i klartekst for meg :p ?

Å hva skjer når spillet kommer ut? Jeg har dårlig linje og lastet ned spillet når jeg var borte. Må jeg laste ned en ny verson når det kommer, eller kan jeg fortsette å bruke min gamle gratisverson når spillet kommer i butikk?

Når du spiller får du exp og credits basert på hvor mye skade du har påført andre og resultatet av kampen. Seier gir betydelig mere av begge. Av den totale exp potten går ca 5% til free exp. Free exp kan brukes på tvers av alle tanksene, mens vanlig kun kan brukes til den tanksen som har generert poengene. Du kan bruke gold til å konvertere "låst" exp til free. Credits kan brukes som man ønsker. Når man har utviklet en tanks fullstending kan man selge den (får 50% av det du gav) eller beholde den for å generere credits videre. Etter en stund vil det da hope seg opp en haug med exp på denne tanksen som man da kun kan bruke om man konverterer dem til free exp, som da koster gull.. som igjen koster ekte penger.

Spillet er artig det men også frustrerende.. nå har jeg top tier for det meste men det er mye grinding som skal til før man når toppen.. noen grinds er værre en andre. Tviler litt på om jeg kommer til å betale for spillet.. tror ikke jeg vil spille nok etter beta'en er ferdig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...