Gå til innhold

Bli med i RIFT-beta (PC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trion Worlds spammer meg allerede med beta nøkler, men jeg digger når gamer får tak i beta nøkler de gir bort. Men jeg står selvfølgelig over nå :)

Skrevet

Dette er VIP-nøkler, og må ikke forveksles med de massedistribuerte betanøklene som kun gir økt sjanse for tilgang. Kan presisere i saken.

Skrevet

Sett litt på det, ser veldig ut som en blanding av WoW og Aion.. Men får prøve, muligens er det noe nytt som appellerer til meg :p

Skrevet

You need to be invited to play in the RIFT? beta events. If you have applied a VIP beta code, or pre-ordered the game and applied your pre-order code, you will receive invitations to all RIFT beta events.

If you purchased RIFT directly from Trion, your account is already flagged for VIP beta access and Trion will send you a beta invitation a few days before each beta event.

Step 1: Once invited to an event, please review and agree to the EULA.

Step 2: After agreeing to the terms of the EULA, you will have access to a download link for the RIFT client. You only need to download the client for your first beta event.

Step 3: Launch RIFT during the beta event and get in and play!

Skrevet

jeg fikk fint laste det ned igår :whistle: linken kommer vel med beskjeden om at du er invitert til eventen. Add Code eller noe på venstre siden så vidt jeg husker?

Skrevet

Slike beta event-løsninger lover sjelden godt for spillet... Jfr. APB. Men vi får se. Begynner jo en test i morgen, så vidt jeg kan se. Forhåpentligvis begynner de en løpende beta før eller siden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...