Gå til innhold

Teaser: Final Fantasy XIII-2 (X360, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan noen andre med mer erfaring fra eldre FF spill anmedle dette spillet?å gi FF 13 full pott et en stor skam.FF13 er bare et stort linært eventyr ingenting mer,ser man på andre nettsider som har anmeldt spillet er det ikke mange "full pott" å finne....Tull å tøys å gi noe slikt max score.

Lenke til kommentar

Lightning kunne med fordel tatt på seg mere klær, det blir for dumt at en kriger springer rundt halvnaken. SE gjør alt for å tiltrekke seg de unge ser det ut til.

 

Gamer ga dette spillet 9/10, etter å ha spilt igjennom ville jeg maks ha gitt det 7/10, det er utrolig langtråkig og kjedelig i lengden, det føles mere som en jobb enn et spill. Jeg skjønner at i veldig mange tilfeller er smaken min og opplevelsen min av spill en helt annen enn Gamer's.

Lenke til kommentar

Huffameg! Dette lover ikke bra. FFXIII er en av mine største spillnedturer noensinne, og her dundrer man vel på i samme gata.

 

 

Samme her... Jeg har alltid kjøpt FF spillene dagen det kom ut, men sorry Square-Enix, neste spill må jeg nok lese masse om før jeg gidder å kaste bort penger på det... det er to FF spill som har vært dårlige (annet enn MMOene) og det er X-2 og XIII, nå kombinerer de det inn i et spill.. Kan ikke si jeg ser frem til å se resultatet =p

Endret av Zeriar
Lenke til kommentar

Jeg gleder meg som fy etter og ha sett trailern, og det ser faktisk ut som Cid Raines,men hvorfor sloss de mot hverandre hvis de companions?.

Jeg la fort merke til at SE har tatt vekk kjørtet hennes og lagt en bar rustining uttapå nesten,man ser jo faktisk nesten rumpa til lightning.

 

Jeg er sikkert en av de som synes FF13 ikke var skuffende,jeg synes storyn fra begynnelsen var ganske epic,i ff spill tar det tid før man kan gjøre ting.

Men gleder meg noe veldig til 13-2,men håper de gjort noe slikt at de tar seg tid og lage byer som Nautilus i FF13.

hadde vært epic hvis SE legger ut FFvs13 og FF13-2 ut på salg omtrent samme dato:D.da blir hjemmebunkring med spilla.

Lenke til kommentar

Herre min hatt det er mange crybabies ala dor123 etc som gidder å poste hjernedødt svada på hver eneste FF13 sak.

 

Tror det er en helt ny character som er med her. Mine 2 cents.

 

Åh hysj nå! visst du synes det er hjerne dødt hvorfor gidder du og bry deg om det og pell deg ut av siden heller.

Man kan ikke vere mere rett en det (dor 123) sier :)

Lenke til kommentar

Herre min hatt det er mange crybabies ala dor123 etc som gidder å poste hjernedødt svada på hver eneste FF13 sak.

 

Tror det er en helt ny character som er med her. Mine 2 cents.

 

Åh hysj nå! visst du synes det er hjerne dødt hvorfor gidder du og bry deg om det og pell deg ut av siden heller.

Man kan ikke vere mere rett en det (dor 123) sier :)

Ha! man kan ikke si at dette spillet ikke fortjener full pott for det finnes mange spill som ikke fortjener full pott (halo, killzone osv).

 

Men til mer on topic: Spoiler alert i traileren for de som ikke har rundet spillet (meg) og synest nesten at vi burde fått beskjed om det før vi såg traileren. Nå vet jeg jo at det er 2 personer som ikke kommer tilbake og at lightning og resten av folket ble til krystal etter 13.

Lenke til kommentar

Herre min hatt det er mange crybabies ala dor123 etc som gidder å poste hjernedødt svada på hver eneste FF13 sak.

 

Tror det er en helt ny character som er med her. Mine 2 cents.

 

Åh hysj nå! visst du synes det er hjerne dødt hvorfor gidder du og bry deg om det og pell deg ut av siden heller.

Man kan ikke vere mere rett en det (dor 123) sier :)

 

Kanskje du burde stille deg selv det samme spørsmålet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...