Gå til innhold

Indie Humble Bundle 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ga 10$. To av spillene har jeg fra før på andre plattformer. og jeg kommer ikke til å gi mer enn det på rene impulskjøp.

 

Morsomt å se at Linux-brukere gir mer enn både Mac-brukere og Windows-brukere, og at Windows-brukere er mest gnitne.

Sikkert fordi linux brukere ikke betaler noe for operativsystem og at spillene i pakken er "nye" for linux

Lenke til kommentar

aah, smått urettferdig for oss som faktisk støttet de syns jeg. Men uansett, kos deg, bra spill alt i alt ;)

 

Forresten, noen som vet om vi får Samorost 2 til steam? det ligger jo ute på steam så lurer litt på hvorfor den ikke ble med? Noe å gjøre med at det var en slags "donasjon" fra Amanita Design?

Lenke til kommentar

Jeg fikk også en mail fra de hvor jeg fikk spillene fra den første Humble Bundle, men siden jeg allerede støttet den første så var det ikke noe "wohoo" for meg :p Jeg donerte forsåvidt 30 dollar til humble bundle #1 og jeg angrer ikke, så jeg er fornøyd, supert for de som ikke støttet første gangen! :D

Lenke til kommentar

Kjøpte denne selv i siste liten, men jeg får ikke spillene til å fungere i Steam (har ikke lastet de ned utenom). Har prøvd Aquaria og Lugaru HD. De starter opp, men allerede i den intro-filmen for utvikleren begynner spillene å stotre og tilnærmet fryse uten å komme særlig i gang noen gang.

 

Har Win 7.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...