Gå til innhold

Back to the Future Trailer !


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg likte episode 1 og syntes lengden var helt grei, men da rulleteksten kom ville jeg mer enn gjerne fortsette historien. :)

 

Men for å ta det jeg slet med. Tar det i en spoiler for sikkerhetsskyld:

 

 

Nært slutten av spillet blir man med Doc (den yngre versjonen) og skal få ham til å blande sammen drivstoff til den drillen. Problemet er at han blir avbrutt av faren, så vi må blande det selv. Det i seg selv er greit nok, men Doc står og kranger med faren og roper ut hva vi må gjøre. Problemet er at det mot slutten går så raskt at når jeg er på vei til å gjøre en ting er han ferdig med å si neste ting og holder på med å si tredje ting. Alt går i et vanvittig tempo, og det er slettes ikke alltid det er så lett å skjønne hva han mener. I tillegg er det trangt om plassen, og kontrollene er ganske dårlige. Jeg prøvde å spille med musen først, men skiftet til gamepad ganske kjapt. Men på denne biten måtte jeg skifte tilbake til musen for å ha en sjanse til å trykke raskt nok. Gamepadden var rett og slett for treg og upresist. Når jeg hadde bladd meg fre mtil rett ting var det for sent.

 

 

La for øvrig merke til en annen morsom ting. Egentlig ikke en spoiler, men det er vel best å være sikker.

 

 

I nåtid møter vi en gammel dame kalt Edna Strickland, og selv om hun har en relativt sentral rolle i fortiden tenkte jeg ikke noe mer over henne. Men da jeg så den tredje filmen i dag dukket jammen ikke Chief Marshall James Strickland opp. Interessant. Ikke rart hun Edna er så besatt av lov og rett. :)

 

Endret av PityTheFool
Lenke til kommentar

Da har jeg spillt ferdig episoden. Under 3 timer brukte jeg, så en veldig kort episode. Skjønner ikke helt hvordan du fikk 6 timer ut av det PityTheFool :p Uansett var spillet ekstremt lett. Skrudde også av alt av hint og goals før jeg begynte. Men jeg koste meg veldig, og gleder meg veldig til neste episode som kommer i Februar.

Endret av nouse4aname
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

takk for tips, skal se om jeg får spilt den i helga. tanken er å spille gjennom hele greia i strekk, som jeg gjorde med første episode. :) At den er litt kort gjør meg ingenting. Det er jo bare en episode, ikke hele sesongen. Vil man ha et langt spill kan man jo vente til hele sesongen er kommet ut og spille gjennom hele greia på en gang. ;)

Lenke til kommentar

Har spilt en del av episode 2, men har blandete følelser. Det er ikke dårlig, men ikke helt bra heller. Aner ikke hvorfor, men fikk ikke samme følelse som da jeg spilte den første. I det første møtte vi en rekke folk fra filmene og fra de forskjellige tidsperiodene, men denne gangen er det bare mer av det samme.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Ble ferdig med episode 3 nå. Likte den godt, men den når ikke opp til episode 1 som jeg synes er best. Om den er bedre enn episode 2 er jeg usikker på, for jeg likte jo den godt også. Episode 3 er forøvrig enda enklere enn de andre, og føles derfor enda kortere. Men synes historien er spennende, og vil hele tiden vite hva som skjer. Derfor ser jeg veldig frem til episode 4 nå.

Endret av nouse4aname
Lenke til kommentar

Ferdig med episode 3 jeg også. Synes den er bedre enn episode 2. Ikke helt sikker på om den er like bra som episode 1.

 

Positivt/negativt

+ Historien er den beste til nå.

+ Veldig bra karakterer

+ Masse dialogvalg som bare er der for moro skyld (I'm looking at you, Bioware!)

+ Selv om episodene er korte har vi allerede fått mer innehold enn ethvert FPS til under halvparten av prisen

 

- Selv om historien er bra er den også veldig forutsigbar.

- Kontrollene er fremdeles håpløse

- Gåtene er fremdeles ikke så mye å skryte av

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...