Gå til innhold

Assassin's Creed i lyntempo (X360, PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Det var mye av det jeg tenkte også helt til jeg faktisk spilte Brotherhood. Jeg trodde det skulle være et multiplayerspill med en singleplayerdel, noe det absolutt ikke er. Det er et minst like fullverdig spill som forgjengerene og i tillegg har det en myltiplayerdel som fungerer overasskende bra.

 

Jeg ser likevel poenget ditt med at det er et innimellomspill. Det er jo en forlengelse av Ezio sin historie og ikke et nytt kapittel i den større historien. Hvert nye kapittel vil adskilles med et tall (AC1, AC2) og ikke minst nye tidsepoker - noe Brotherhood ikke har.

 

Den franske revolusjonen er mitt håp til det neste spillet i serien også. Det passer bedre inn med historien enn å hoppe fra rennesansen og rett til en eller annen relativt moderne konflikt. Etter min mening iallefall. Samtidig vil man også kunne beholde mye av det som gjør serien til det den er med at skytevåpen ikke er hovedfokuset.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter å ha spilt i over femten timer vil jeg si Brotherhood helt klart er et fullverdig spill. Jeg er enig i at det tyder på at AC2 ble for stort, så de spredte det ut over flere spill. Ikke at jeg har noe imot mer AC, men jeg håper virkelig det holder med Ezio nå. Jeg har ingenting imot ham, men AC har potensiale til å lage spill når som helst. Som de fleste tenkte jeg at personen måtte være død og Desmond ikke kunne ha blitt født ennå, men gjør det i grunnen noe? Minnene sitter i genene til Desmond, så vi kunne vel teoretisk fått et spill selv i nåtid? Uansett, det blir for teit å bare fokusere på Enzio. Og hva med Altair? Vi har vel ikke glemt ham?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...