Gå til innhold

Ti grafikktips for bærbarkjøpet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Glemmer noe viktig, tror jeg.

 

Dagens bærbar PC har mye lufting under laptopen som er ganske ubrukelige for du har gjerne den på fanget eller et bærbar bord.

 

Men jeg fant ut at ASUS G73J har veldig bra kjøling som er bare bak bærbar PCen. Dette er noe alle burde ta nytte av.

 

Viktig å ha en bærbar PC som alltid holdes kjølig eller så hjelper det ingenting å ha masse hardware og stæsh.

 

Alienware/Dell er ganske dårlig på dette.

Lenke til kommentar

Har hjulpet en del medstudenter kjøpe bærbar i butikk. De har vært på utkikk etter en PC som kan brukes til CAD programmer og til litt rendering. Det er overaskende hvor mange butikkansatte som anbefaler PCer i 15.000 kroners klassen og oppover. Mange av PCene har ekstreme grafikkløsninger som kun er nødvendig dersom en spiller. Jeg lurer på hvor mange som kjøper seg spillpcer som egentlig ikke har bruk for det?

Lenke til kommentar

"Alienware/Dell" er ganske dårlig på dette. Så du sier Alienware har dårlig kjørling? xD Hvis du synes en AW M15x med prosessor: Core i7 720 med temperaturer fra 35 (idle) til 51 (load) grader er dårlig kjørling, så er jeg uenig, det er faktisk ganske bra i en laptop. Derimot finnes det vanlige nongaming-laptoper med 720 som får temps fra 60 til 85, det er dårlig kjøling.

 

Hahaha sorry mente "Alienware/Dell er ganske dårlig på dette." Så du sier... og så mente jeg kjøling ikke kjørling xD

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...