Gå til innhold

play.com bestilling


Anbefalte innlegg

hei folkens, jeg har tenkt og bestille two worlds 2 og arcania: Gothic 4, men det hadde kommet på rundt 7-800kr her i Norge for to spill som jeg ikke er sikker på om er så veldig bra. så så jeg at play.com solgte disse til 25 euro per stykk (ca. 400kr for begge). de sier jo at det er gratis levering til Norge, men er det regnet med tollen? har hørt at man ikke toller varer under 200kr, så kan man da bestille på forskjellige ordre så slipper man tollen?

 

takker for svar på forhånd!

 

Håkon

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

På Play.com kan du velge om du vil ha prisene oppført i pund eller euro. Noen ganger må du trykke på det lille ikonet i hjørnet for å få opp ting som sendes til andre steder i Europa enn innen UK. Noen ganger sender de ikke til andre steder enn innen UK og da må du bytte om til Euro for å få opp varer som sendes til resten av Europa.

Lenke til kommentar

Alle varer derfra som koster over 200 norske kroner må det betales tollgebyr for desverre.

Ja de deler opp ordrene, men de sender ikke som "gifts".

Det står også ganske klart merket om de kun sender til UK, er utrolig sjeldent at jeg har opplevd å finne varer der som jeg vurderer kjøp av som de ikke sender til Norge.

Lenke til kommentar

Når man kjøper spill derfra har man noen ganger mulighet til å bestemme fra hvilken butikk en vil kjøpe fra, basert på rykte og pris. Da hender det at enkelte butikker ikke sender utenfor UK, så da må man trykke på det ikonet i øverste hjørnet, for å få frem de butikkene som selger til resten av Europa. Jeg har opplevd det et par ganger.

Lenke til kommentar

http://biit.no/-strong-Gothic-4-strong-Arcania/dp/B002FGT59E for 158,- + frakt på rundt en 50-lapp. Men da får du det nok lenge før du hadde fått det fra Play.

 

http://biit.no/-strong-Two-Worlds-strong-II-PC-DVD/dp/B0034G5R6E for 198,- Så kan være litt risky med toll/moms på det spillet :-P

 

Finnes jo andre nettbutikker om du ikke MÅ ha det fra Play.com.

Endret av Turboleif
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...