Gå til innhold

APB-utgifter refunderes ikke (X360, PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gikk til EA live chat og sa at jeg hadde kjøpt APB på steam. Han ba meg vise ham kvitteringen av kjøpet mitt og så mailen min via "Desktop Share".

 

Fikk velge fritt fra EA store hvilket som helst LANSERT spill (ingen Medal of Honor altså). Dette er din sjangse å få Battlefield: Bad Company 2 viss du ikke har det allerede :)

 

Jeg bare valgte noe random (Crysis Warhead). Ikke verd det (180kr for Warhead, 450kr for APB) Men bedre enn ingen ting.

Lenke til kommentar

Nei. Han i fra klanen hadde kjøpt spillet via en Online Butikk som selger hard-kopier man får i posten.

 

Det har ingen ting å si hvor du kjøpte det. Så lenge du kan:

 

1. Vise kvittering for kjøpet

2. Vise manual og cd-key til spillet

 

Viss du kan vise både kvittering og manual+cdkey så er det i boks. Men en av de 2 holder. Jeg viste bare kvitteringen og fikk velge et spill som han da la til på min EA account.

 

Edit:

Jeg fikk ikke refundert spillet fordi spillet var kjøpt hos en tredjepart forhandler. Viss du har kjøpt APB via EA store så kan du refundere pengene tilbake (i teorien. Artikkelen viser det motsatte).

 

Link til EA Live Chat:

 

support.ea.com/chat

 

Logg inn med din EA account (Må lage en viss du ikke har)

Endret av Ravenrage
Lenke til kommentar

Her er alle kravene, sitat, mail fra EA:

If you purchased the game after 7/15/2010 then you are eligible for this offer and can select any game you would wish with a couple of exceptions as noted below:

?Only those games for which we've Digital Download version available on EA Store can be selected.

?Please do not select a game which is not released yet.

In order to proceed with the refund request; along with the name of the game you'd like to play, we will also need the proof of your APB purchase:

?In case of box version - attach the scanned copy of your purchase receipt in this email.

?In case of downloadable version, please provide the screenshot of your purchase proof (Email from the retailer).

?In case of digital download version from EA Store, provide us the order #.

Once you've provided us the proof of your purchase and name of the game you'd wish to have, we'll entitle it on your account.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte spillet i august via websiden til RTW, så jeg var "heldig" nok til å falle innenfor rammene ihvertfall.

Snakket med customer service idag og etter litt screen sharing der de så på kvitteringen i form av en e-post, så fikk jeg "Bad Company 2" i innbytte.

Helt ok for min del. Selv om valgene av spill var noe dårlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...