Gå til innhold

Epic Games snuser på APB (X360, PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis Epic Games er interesserte nå, så er det jo litt påfallende at de lot være å nevne det i den måneden RTW tilbrakte under administrasjon nettopp (og som de, så vidt jeg vet, fremdeles er under). På den annen side, hvis dette er Bleszinskis idé, så er det jo godt mulig at han ikke så hvilken vei det bar før nettopp i går - jeg ville ikke umiddelbart veddet penger på at den mannen forstår hva det vil si når et britisk foretak settes under administrasjon.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Hvis Epic Games er interesserte nå, så er det jo litt påfallende at de lot være å nevne det i den måneden RTW tilbrakte under administrasjon nettopp (og som de, så vidt jeg vet, fremdeles er under). På den annen side, hvis dette er Bleszinskis idé, så er det jo godt mulig at han ikke så hvilken vei det bar før nettopp i går - jeg ville ikke umiddelbart veddet penger på at den mannen forstår hva det vil si når et britisk foretak settes under administrasjon.

Hvis man venter til RTW gir opp APB, så får man sannsynligvis rettighetene mye billigere. RTW visste sikkert at spillet kom til å feile allerede etter første uka. Når spillet innholder flere bugs enn spillere har noe gått galt.

Lenke til kommentar

Godt poeng. Jeg tror ikke de egentlig så etter noen som kunne kjøpe rettighetene til APB tidligere, men nye eller flere investorer som kunne sørge for at de (og APB) overlevde. De fant åpenbart ingen, men det er strengt tatt bedre at Epic tar over tøylene enn at spillet dumpes i en tidlig grav.

Ja. Epic kan dette med multiplayer, og kan gi et friskt pust i APB. Om de kommer til å fortsette det APB som RTW startet, er jeg noe usikker på. De gjør det vel kanskje til en viss grad, men de vil nok pusse og fikse på mye før det blir spillbart igjen. Men nå er vel ingenting avgjort enda, så hvem vet?

 

Jeg håper i alle fall noen kan redde APB, og slurver mindre enn RTW gjorde.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...