Gå til innhold

Beste PS3 tilbud i dag?


Krøllalfa99

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Skal kjøpe meg PS3, Tenkte på SLIM 120 eller 250gb, men billigst mulig selvsagt, så går nok sikkert for 120gb versjonen.

Da lurer jeg på om dere vet hva som er det beste tilbudet til dags dato? Er det billigst å kjøpe kun konsollen og spill i tillegg, eller finnes det bra bundles?

 

Holder til i Trondheim, så om dere vet om noen bra tilbud her, så hadde det vært snedig. Har sett litt rundt på bla. Gamestop og Elkjøp, Elkjøp er vel billigst for kun konsoll hittill til 2500,- På Game tror jeg det kosta 2990, men da med et valgfritt EA-spill. Aner ikke prisen på disse spillene, men kanskje det er billigere å kjøpe på Elkjøp, og kjøpe spillene for seg selv?

 

Hva tror dere? fler tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal ikke uttale meg så mye om gode og dårlige spill, da dette kommer an på hva du liker. (men ble veldig skuffet over motorstorm, som var med i den bundlen jeg kjøpte)

 

Forøvrig vil jeg anbefale deg å velge en med stor harddisk. Jeg har 80 GB, og opplever at jeg ofte må slette div rusk og rask, og det kan bli plagsomt i lengda. (Bare GT5, som kommer i nov. er det anbefalt 10 GB ledig plass på HDD, for å "installere" deler av det, for dermed å øke ytelsen på spillet) Frykter at jeg må begynne å slette spill og saves snart :cry:

 

Tror det skal litt til for å få en PS3 til under 2500,- vertfall. Ser de har 320 GB slim, med move pakke på elkjøp til 3000 da, den er vel ikke så dum? ;)

Lenke til kommentar

Tja, om mannen kan/får til dette, vet ikke jeg. Men om du er "kyndig", så hvorfor ikke.

 

Om du har tenk å kjøpe deg Move uansett, så er vel ikke dette et dumt tilbud da, i og med at starterpack koster 4-500,- de fleste steder. Du får da 320 GB slim, "til samme pris" som 120 GB slim. Har du 320 Gb, har du i lange baner, men 120 kan kanskje bli litt i minste laget? Men det hele kommer an på hver enkelts behov..

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...