Gå til innhold

Anmeldelse: NHL 11 (X360, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Aftenposten hockey forum er norgest største. Omtrent alle hockey interesserte nordmenn poster der. Kun PS3 versjonen spilles.

Det bra vi har en så flink researcher som deg her på forumet! :)

Jeg aner ikke hvor vi skulle fått slik nyttig info fra ellers!

Kan du sjekke hvor folk kun spiller MGS4 på Xbox 360 også, plzlolzoromgwtfrofl?

 

http://debatt.aftenposten.no/item.php?GroupID=50&ThreadID=306545&s=&page=1

 

Sjekk selv. NHL 11 PS3 tråden er allerede på over 12 sider. 360 tråd finnes ikke.

 

Alle i hockeymiljøet spiller kun PS3.

 

Jeg vil anta at 90% av NHL salget i Norge er på PS3. Fifa også nesten like høyt.

Endret av Nilspils
Lenke til kommentar

Har det ikke alltid gått an å justere hitting power da? Mener jeg gjorde det i NHL 07 også.

Ville vært rart om det ikke går an nå.

Fikk ikke lov å justere sliders i NHL11 demoen.

Tenkte mer på om fysiske taklinger fremdeles virker like sterkt i NHL11 som i NHL10 eller om de har justert det ned så kraftig som i demoen. For hvis det er det må jeg vurdere om jeg bare skal holde meg til NHL10 og hoppe over NHL11. Spiller som regel NHL-spillene sammen med venner lokalt og vi er veldig fornøyde med de innstillingene fra NHL10, men liker deler av nyhetene i NHL11. Det som er dilemmaet.

Lenke til kommentar

Nå har ikke jeg anledning til å sjekke innstillinger nå, men mitt inntrykk av det fysiske er vel så bra som i NHL 10. Særlig oppe ved vantet smeller det som bare det, og det som i utgangspunktet er taklingssterke spillere presterer enda bedre.

 

I Be a Pro tar det litt tid for spilleren din å få teken på samme måte, men som du sikkert vet er timing nøkkelen til skikkelig fysisk spill. :)

Lenke til kommentar

Nå har ikke jeg anledning til å sjekke innstillinger nå, men mitt inntrykk av det fysiske er vel så bra som i NHL 10. Særlig oppe ved vantet smeller det som bare det, og det som i utgangspunktet er taklingssterke spillere presterer enda bedre.

 

I Be a Pro tar det litt tid for spilleren din å få teken på samme måte, men som du sikkert vet er timing nøkkelen til skikkelig fysisk spill. :)

 

Takker for svar!

Husker jeg hadde lignende skepsis etter NHL10 demoen, men at spillet falt i smak etter tilvenning.

Så håper på samme utfall denne gangen også siden det virker som det er tilfellet.

Satser på at EA gir tilgang til sliders osv i neste NHL demo. FIFA10 demoen hadde fått litt mer frihet der i det minste med gamespeed osv. =)

Lenke til kommentar

Aftenposten hockey forum er norgest største. Omtrent alle hockey interesserte nordmenn poster der. Kun PS3 versjonen spilles.

Det bra vi har en så flink researcher som deg her på forumet! :)

Jeg aner ikke hvor vi skulle fått slik nyttig info fra ellers!

Kan du sjekke hvor folk kun spiller MGS4 på Xbox 360 også, plzlolzoromgwtfrofl?

 

http://debatt.aftenposten.no/item.php?GroupID=50&ThreadID=306545&s=&page=1

 

Sjekk selv. NHL 11 PS3 tråden er allerede på over 12 sider. 360 tråd finnes ikke.

 

Alle i hockeymiljøet spiller kun PS3.

 

Jeg vil anta at 90% av NHL salget i Norge er på PS3. Fifa også nesten like høyt.

 

 

Det er nok sant at det er flere som spiller NHL-serien på PS3 i Europa, men nivået på de som spiller er betraktelig høyere på 360.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...