Gå til innhold

World of Tanks (Beta)


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Artig spill men savner litt flere game modes. En mode uten arty hadde vært gøy, arty er spillets kreft...

 

Er klar over at det er beta enda, og gruer meg til det er ferdig og dem sletter alle stats, exp og tanks som jeg har jobbet meg opp :cry: Tviler sterkt på at jeg blir å gidde å spille etter det skjer, så artig er det ikke at jeg vil jobbe det opp igjen :whistle: men vi får se når den tid kommer :ph34r:

 

 

Edit: Skriveleif

Endret av Satchrat
Lenke til kommentar

Synes personlig at det er litt irriterende at skill har så lite å si. Hvis motstanderen din har en bedre tank enn deg, så dreper han deg (dette gjelder 1v1 selvsagt). Når man er på et lag hvor alle bryr seg om seg selv, og heller lite om teamplay blir det å prøve å henge seg på noen folk og håpe på det beste.

 

Men, det er jo nokså godt spill, selv om jeg av flere grunner mener at det ikke er fullt så morsomt som det burde være.

Lenke til kommentar

må bare si dette er noe av det beste 2 verdenskrig inspirert spill, veldig avhengighetsskapende, problemet som er nå er at når du når de beste tanksene er det ikke mye mer å gjøre, du kan starte på nytt men det er så si umulig pga alle har gode tankser nå, dermed gjør det veldig vanskelig for nye spillere som nettopp har kommet inni betan å bli bedre og få interesse i spillet. Men spillet fungerte veldig bra når alle startet med de dårligste tanksene i starten av betan. ble også veldig skuffet over Platon kunne man bare være 3 stykk i. mistet litt av glansen etter patchen som kom med soft wipe, Maus min blei ikke så spesiell lengre med 3-4 maus og 4-6 is-7 i vær game. Btw Arty er ikke noe problem fungerer helt fint, vis det ikke hadde vært arty ville Heavy tanks og tank destroyer vært enda mer dominerende.

 

btw artilleri funger nesten som oversikt kamera med en sirkel i, sirkelen blir mindre og mindre jo langere du holder kanonen i ro og så skytter du targets når laget ditt spotter

Endret av Frax
Lenke til kommentar

Er utrolig morsomt og avhengighetsskapende så langt. Passer fint at kampene kun er 15 minutt, og jeg har vel kun vært med i en kamp som timet ut. Foreløpig så synes jeg at spillet klarer å variere lagsammensetningen ganske bra. Det var litt sjokk da jeg endelig fikk en SU-26 artillery nr. 2 fra Sovjet. Da havnet jeg straks i masse kamper med heavy tanks som jeg ikke klarte å skade med direkte hits en gang. Jeg byttet relativt raskt tilbake til light tanks og havnet i kamper med mest light tanks og enkelte medium. Det var først på tier III light tanks at jeg fikk selskap av heavys, mens med arty'en kom heavys med veldig ofte.

 

Jeg kjører nå kun en medium tank og og noen ganger er jeg dårligste tank med masse heavys tilstede, andre ganger er jeg i midtsjiktet, med noen få heavys og flere light tanks, og noen ganger er jeg den tyngste tanken, og alle andre lights og enkelte loltractors. Det blir kanskje litt anderledes når jeg kommer meg opp på heavy tanks selv. Jeg merker at det er stor forkjell på kamper med mange heavy tanks og kamper med mest light og noen medium tanks.

 

Som nybegynner er det ikke noe problem å kjøre tier I eller II tank med masse heavys tilstede egentlig. Bare ligg bak de og plukk treff for confederate-medaljer. Low level arty er perfekt til det. Det er litt kjedelig om du vil fram og skyte på tanks slik en kunne med nybegynnertanksene helt i starten.

 

Foreløpig er det kun random battles, så hvis de har andre game modes når spillet går live, så kan det forhåpentligvis fortsatt bli litt utfordrende. Nå er det veldig tilfeldig med sammensetningen og ikke minst folkene du spiller med. Player skill har mye å si, men er du light tank i en kamp med heavys, så skal du ikke kunne skade de omtrent. Du er kun en speider for arty og ditt lags heavys. Dette er tross alt et lagspill, og de som koordinerer seg best vil som regel vinne.

Lenke til kommentar

Noen som har problemer med WoT beta .EXE fila ser ut som den "slacker"pcen min alt går så trækt, og at den ikke funker.

Har brøvd både torrent og tatt ned på vanlig måte.

 

Men får ikke installert dette, noe jeg vil, hehe noen forslag?

 

Høres rart ut, prøvd å høyreklikke og kjør som administrator på installasjon fila

 

jepp det har jeg, får ikke sletta den eller flytta den nå heller, alt låser seg...

Lenke til kommentar

Noen som har problemer med WoT beta .EXE fila ser ut som den "slacker"pcen min alt går så trækt, og at den ikke funker.

Har brøvd både torrent og tatt ned på vanlig måte.

 

Men får ikke installert dette, noe jeg vil, hehe noen forslag?

 

Høres rart ut, prøvd å høyreklikke og kjør som administrator på installasjon fila

 

jepp det har jeg, får ikke sletta den eller flytta den nå heller, alt låser seg...

vært på forumene deres og sett ? vis du ikke finner noe der kan du alltid poste på forumene å spørre der

Lenke til kommentar

Noen som har problemer med WoT beta .EXE fila ser ut som den "slacker"pcen min alt går så trækt, og at den ikke funker.

Har brøvd både torrent og tatt ned på vanlig måte.

 

Men får ikke installert dette, noe jeg vil, hehe noen forslag?

 

Høres rart ut, prøvd å høyreklikke og kjør som administrator på installasjon fila

 

jepp det har jeg, får ikke sletta den eller flytta den nå heller, alt låser seg...

vært på forumene deres og sett ? vis du ikke finner noe der kan du alltid poste på forumene å spørre der

 

 

Ja, har sendt mail til support, så får vi se..

Lenke til kommentar

SIkker på at du ikke har en feil på install fila ?

 

har tatt ned den en gang til, kan ikke trykke på fila en gang uten at den f.. opp win explorer alt låser seg, så ja, er nok en feil på det.

Har enda ikke fått svar fra support :cry:

 

Spille viker kult, etter det jeg ar sett av video av "in game" så det klør i fingrane til å komme inn, hehe

så får vel bare vente til det kommer ut, skal prøves uansett.. :D

Lenke til kommentar

SIkker på at du ikke har en feil på install fila ?

 

har tatt ned den en gang til, kan ikke trykke på fila en gang uten at den f.. opp win explorer alt låser seg, så ja, er nok en feil på det.

Har enda ikke fått svar fra support :cry:

 

Spille viker kult, etter det jeg ar sett av video av "in game" så det klør i fingrane til å komme inn, hehe

så får vel bare vente til det kommer ut, skal prøves uansett.. :D

 

De er skikkelig treg med å svare på mails.

Start en thread i forumet. Men jeg har intrykk av at feilen ligger i din windows.

 

Du kan teste med å lage en ny profil å starte spillet der.

Lenke til kommentar

Nå har jeg fått svar fra support, og de sier at jeg må ta ned filene på nytt ---- (link) å prøve på nytt..

Men de sa ikke noe om hva som var feil , eller om de viste om dette problemet <_<

 

så fort jeg kommer hjem, skal jeg prøve de nye linken jeg fikk. Og så googlet jeg opp et sted som hadde ny full beta, som også skal prøves.

 

Takker for hjelpen så langt. Skal si fra om dette virker eller ikke , hvis ikke, da blir det å prøve det Varrakk sier , det med ny profil på Win.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Dette må være noe av det bedre og mest orginale som har kommet i 2010. Utrolig fengende med en stadig kamp for å få bedre utstyr så man kan knuse de andre. Dessverre tar dette voldsomt med tid men det er alltid en oppgradering innenfor rekkevidde så man grinder videre.

 

For meg er det fasinerende at selv om man ikke har den største kanonen eller tanksen så kan man bidra om man spiller riktig. Selv har jeg kommet med til T6 på TD og Medium linjen.. og er T5 i heavy.. men sliter som alltid mot betydelig bedre motstand.

 

Les forum siden for råd og tips om hvordan å bruke de enkelte klassene/ tanksene og hvilke oppgraderinger som lønner seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...