Gå til innhold

VI trenger deg ! =) Grim batol EU Alliance


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette hørtes kult ut da, er egentlig en ganske fersk WoW spiller og casual, men har da raidet noen ganger. Har ingen toons på Grim Batol men startet en human Rogue når jeg så denne tråden, så hvis lowbies er tillat er character navn Ludger :p om ikke så kan jeg si ifra når jeg er nådd 80 :p Lykke til videre med guilden :)

Lenke til kommentar

Dette hørtes kult ut da, er egentlig en ganske fersk WoW spiller og casual, men har da raidet noen ganger. Har ingen toons på Grim Batol men startet en human Rogue når jeg så denne tråden, så hvis lowbies er tillat er character navn Ludger :p om ikke så kan jeg si ifra når jeg er nådd 80 :p Lykke til videre med guilden :)

 

 

 

bare å bli med det vi er faktisk 67 stykker nå da snakker jeg kontoer selvsagt... bare norske.. tar med de som har lyst jeg

Lenke til kommentar

ikke for å klage, men Norge er jo ikke med i EU ;) og blir det trolig nok ikke på lenge...

EU kan tolkes to veier ja. EU som i Europa som såvidt jeg vet norge er "med" i og vil fortsette å være det i nærmeste fremtid. Og så har du EU som jeg strengt tatt ikke vet helt hva står for (europe united? lol! )

Når det er snakk om WoW og EU så siktes det som oftest til Europa :p

Lenke til kommentar

Keen på å starte litt opp igjen, men har ingen chars på Gb og gidder ikke å betale en liten formue for å server change, så blir vel en ny char. Litt keen på å rulle en druid egentlig. Sånn jack of all trades egentlig som kan svinge alle veier hvis det måtte trengs.

 

Men hvordan er Horde/Alliance og pvp generelt der? Server pop osv? Lite keen på å begynne hvis det er veeeeldig ubalasert eller en fullstendig død server...

 

Edit: Ser ut som en helt grei server egentlig...bare venter på at de kommer back online så starter grindingen:P

Endret av Prnkstr
Lenke til kommentar

Keen på å starte litt opp igjen, men har ingen chars på Gb og gidder ikke å betale en liten formue for å server change, så blir vel en ny char. Litt keen på å rulle en druid egentlig. Sånn jack of all trades egentlig som kan svinge alle veier hvis det måtte trengs.

 

Men hvordan er Horde/Alliance og pvp generelt der? Server pop osv? Lite keen på å begynne hvis det er veeeeldig ubalasert eller en fullstendig død server...

 

Edit: Ser ut som en helt grei server egentlig...bare venter på at de kommer back online så starter grindingen:P

 

 

mer alliance en hord... ubalansert er den vel har ikke konkrete tall

Lenke til kommentar

Serylone er nicket mitt. Er på i ny og ne hele tida, men ingen av dere er online. :p

 

 

 

sittet online en stund nå men kan ikke finne deg når er du vanligvis på?

 

Hei hei

<Nordrike> søker serriøse norske spillere til Norsk guild.

vi tenker å raide i Cataclysm.

men trenger flere spillere .

vi satser på et seriøst community. driver i ICC 10 trenger flere ranged DPS og Healers

Lenke til kommentar

Mine chars er horde nå da, har mage, priest, warrior som er level 80 men min hovedfokus har vært på warrioren min siden vanilla... Har alltid vært vært dps med unntak av kortere perioder av tbc og slutten av vanilla.... Er inaktiv nå da og har vært det en stund men høres interessant ut for meg... Spiller i cataclysm beta og tenkte å spille worgen warrior eller no i cataclysm. Er det plass for en warrior som mainly er interessert i å spille som dps men kan være tank offspec?

 

 

bare å komme det =) har ikke noe mot det bruk den chr. du ønsker å trenger tanks...

 

 

tar gjerne mot en tank nå =)

Endret av Ranald
Lenke til kommentar

Hei.

 

Var interessert tidligere men å starte en norsk Cataclysm guild, men jeg stoppet å spille (veldig mye pga at WotlK var kjedelig i lengden, iallefall uten noen å spille med), ergo, jeg svarte ikke mer på posten. Har begynnt å spille igjen ved Cataclysm pre-patch. Men jeg ser at dere trenger flere range DPS og ikke en tank. Jeg kan bistå med en mage som jeg har spillt på siden vanilla om dere fortsatt trenger folk.

Endret av Bamsemums313
Lenke til kommentar

Hei.

 

Var interessert tidligere men å starte en norsk Cataclysm guild, men jeg stoppet å spille (veldig mye pga at WotlK var kjedelig i lengden, iallefall uten noen å spille med), ergo, jeg svarte ikke mer på posten. Har begynnt å spille igjen ved Cataclysm pre-patch. Men jeg ser at dere trenger flere range DPS og ikke en tank. Jeg kan bistå med en mage som jeg har spillt på siden vanilla om dere fortsatt trenger folk.

 

 

gjøre ingen ting med en extra tank da... =) vis du ønsker det... er ikke alltid begge tanken har tid men er opp til deg da =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...