Gå til innhold

Demo: Amnesia: The Dark Descent (PC, Mac)


Anbefalte innlegg

Kjøpte det akkuart via Steam jeg også..94kr for det spillet er en no brainer...men ser ikke ut som en kan pre-downloade? Må vente til lansering....den 8 september.

 

Du kan preloade det meste på steam selv om de ikke tilbyr det sånn åpenbart.

 

Jeg preloadet Mafia 2 ved å bruke steamkommandoen "steam://install/50130" i nettleseren min, og velger å åpne det i steam.

Du kan nok gjøre det samme med Amnesia. Bare bytt ut 50130 med id'en til spillet (Amnesia sin id er 57300). Bare skriv det inn i nettleseren din. Det vil ikke vises noen progress bar på nedlastingen, men du kan se på megabytene at det blir lastet ned. Funket utmerket med Mafia 2 iallefall, og andre spill.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er allerede kjøpt til Linux sammen med de gamle spillene. Gleder meg :-)

 

Firmaet som lager spillene er et lite svensk selskap som holdt på å gå konkurs for ikke så lenge siden. Oppfordrer alle til å støtte dem med å kjøpe spillene. De er utrolig billige uanskvett.

 

Morsomt om gamer.no kunne intervjuet dem nå som de slipper det nye spillet.

Endret av lul
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Hei!!

 

vis det er noen som ikke har turt å spille demoen, eller noen som vil se en ''unge'' som blir skremt. Så kan du se en film som jeg har laget fra demoen. Det er en live commentary mens jeg spiller, så du får høre åssen reaksjonen min blir til... til visse ting i demoen. jeg sier med en gang at jeg er en reddhare, blir skremt av vært minste ting. Håper at noen av dere ser den, og kan komentere filmen. Takk på forhånd :)

 

Lenke

 

PS: Jeg snakker på norsk i filmen, ikke engelsk

 

PS2: dette er den første filmen/serien jeg har lagd i mitt liv, just you now it :)

Endret av The lord of the rings
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...