Gå til innhold

Anmeldelse: Kung Fu Rider (PS3)


Anbefalte innlegg

Øystein ta av deg tunnelsynet og se deg litt rundt om i verden. (Tror egentlig at du vet at "move" har endel mer å by på.

 

http://www.metacritic.com/game/playstation-3/sports-champions/critic-reviews

 

pressfire.no

 

Burde være totalt unødvendig å opplyse deg om det. ;-))

Dette innlegget er ikke relevant pga en ting:

Du velger å legge en link til metacritic, du skjønner at i denne bransjen så skriver de anmeldelser basert på sine egne meninger, ikke etter et gjennomsnitt som er blitt regnet ut på en side. Og som du sikkert kan se selv så har spillet fått karakterer helt fra 91 og helt ned til 50, så det er jo dermed ingen grunn til å tro at dette er et spill anmelderen automatisk vil like, eller misslike for denslags skyld.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jaja...her er det jaggu ikke mange som klarer å lese mellom linjene. Selvsagt hadde Sony mer å by på enn dette. Var bare det jeg prøvde å få frem.

utrolig så raskt folk begynner å hyle om "fanboys" her altså. :whistle:

 

Øystein du er en flink anmelder, men jeg synes at du har endel misvisende overskrifter.

 

Erik, hva tror du?? At jeg IKKE skjønner det eller? Skjønte du at det IKKE var Kung Fu Rider jeg henviste til eller?? For det er det MANGE som ikke liker.

 

Men godt med litt provokasjon eller hva folkens?

 

Ha en finfin helg.

Endret av Filosofius
Lenke til kommentar

Jeg tror spillet kunne vært bedre gjennomført, og hvis de kunne brukt en knapp, slik Kevin Butler-reklamene har vært flinke til å påpeke at Move har, til opptil flere av de forskjellige kommandoene tror jeg spillbarheten kunne vært ganske annerledes. Det ser ikke direkte pent ut, noe som antyder at det er - som anmelder sier - en hastetittel som er satt sammen for å rekke lanseringen av Move. Kvaliteten på spill som bruker Move blir nok bedre med tiden, og jeg gjetter på at brorparten av kontrollklagene til anmelder kan fikses via en patch.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...