Gå til innhold

Åpen beta for FFXIV (PC)


Anbefalte innlegg

Jeg kom inn i spillet litt over 12 i dag. Spilte et par timer og syntes så langt det er forferdelig slitsomt. Hovedsakelig pga den forferdelige mus-sensitivitien og treig combat. Døde på første mob i det første questet (hunt mushrooms) og brukte evigheter på å finne ut hvordan jeg res'a. Føler at spiller kjemper mot meg hele veien, så håper for guds skyld de implementerer ett eller annet slags løpende tutorial-system for jeg skjønner ikke en dritt.

 

Og ja, jeg har spilt masse MMO's før. Jeg er utdannet spilldesigner for pokker :angry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk akkurat snappet opp en beta key selv, men som jeg har snust opp flere har også, har jeg problemer med å faktisk logge på beta siden for å få lastet ned klienten....oh well sikkert stor pågang, får prøve igjen senere!

øhm klienten er her: http://wdl.square-enix.com/ffxiv/download/ffxivsetup.exe ...

de slapp sånn at alle kunne downloade den pga serverproblemene deres. men ikke forvent særlig med hastighet da

Lenke til kommentar

Jeg kom inn i spillet litt over 12 i dag. Spilte et par timer og syntes så langt det er forferdelig slitsomt. Hovedsakelig pga den forferdelige mus-sensitivitien og treig combat. Døde på første mob i det første questet (hunt mushrooms) og brukte evigheter på å finne ut hvordan jeg res'a. Føler at spiller kjemper mot meg hele veien, så håper for guds skyld de implementerer ett eller annet slags løpende tutorial-system for jeg skjønner ikke en dritt.

 

Og ja, jeg har spilt masse MMO's før. Jeg er utdannet spilldesigner for pokker :angry:

 

Synes selv GUI er forferdelig for PC bruk, tydelig at spillet er laget med tanke på konsoller. Tok derfor meg bryet med å koble opp PS3 kontrolleren min og spillet ble betraktelig bedre å spille slikt sett.

 

Ellers så er det veldig forskjellig fra andre MMO`s idag, og man må prøve å finne ut av hvordan ting fungerer selv. Lite hjelp ingame når det kommer til tips om hvor man skal og hva man bør gjøre.

Lenke til kommentar

Jeg vil jo gjerne spille ,men virker som jeg sitter med en altfor dårlig maskin til dette spillet , hakker noe jævlig og muspekeren beveger seg som en fyllik.

Jeg har jo bare core I7 950 , 6gb ram og 295 gtx ,,,

 

Kan umulig være pcen din som gjør at det hakker, med den speccen der. Sikker på at det ikke er server lag?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...