Gå til innhold

SWG .. Fornøyd?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har spilt Neocron en stund, og er møkk lei av den bedritne holdningen spillets natur virker å føre med seg. Det er som om man blir drittsekk av å spille det, og den eneste serveren som var bra å spille på

for meg og andre som har et minimum av RP interesse, er blitt helt ødelagt av den samme bråten storkjeftede drittunger (i ordets rette forstand) som er eksperter på å griefe, de har omtrent drevet ut alle rollespillere, som nå har forlatt Neocron og funnet andre spill. Det eneste som står igjen er den banale "skyt alt som rører seg og drit i politikken" holdningen som gjennomsyrer stort sett alle serverne.

 

Så jeg er så lei.. og lurer mer og mer på å hoppe over til SWG. Men jeg frykter altså at den samme typen "jeg gir f. i storylinen bare jeg får skyte noe og bli l337 jedi w00t!!!11" spillere blir å finne i SWG. Så er jeg negativt forutintatt, må innrømme det. Slipp hvem som helst inn i MMORPG's, og de klarer å bryte ned hva rollespillere bygger opp på forbausende kort tid - som et virus.

 

Så, viser SWG allerede tendenser til dette? Snakker folk allerede om "mad skillz", "mad respect", "omg im da uber!!", "stfu noob" o.s.v.? Hvis svaret er ja, begynner jeg nesten å grine :cry:

 

Håper det ikke er så, uansett fall 8)

 

Er det virkelig blitt så ille på pluto? Kan bare snakke for saturn sin del og der er det virkelig blitt stygt.

Har tatt en liten pause fra neocron nå og spiller SWG selv, noe som er en liten deilig ferie :yes:

 

Viss du har lyst til å hooke opp med en solo spiller så går jeg under NeoMael på Eclipse serveren

Lenke til kommentar

Hver gang jeg er innom Plaza 1 f.eks. (på Pluto), står folk og snakker dritt til newbies og ler rått av dem, sånn i tillegg til den verste grisepraten du kan tenke deg. De driter en lang marsj i alt som har med RP å gjøre, og hyler og klager hele tiden på OOC kanalen om hvor trege Epic oppdragene er og hvor kjedelig alt er. Herregud, ikke rart det er kjedelig når alt de vil er å drepe noe 24/7 og ikke bruke fantasien i det hele tatt.

 

Reakktor dreit på leggen med newbie MC5 området uansett fall. Det var helt ille da jeg og noen andre snakket med en newbie på Help kanalen, og på tross av at vi forsøkte så godt vi kunne å forklare at genrep'en var like utenfor hovedbygningen, tok det vel en halvtime før han fant den... ikke rart, for det finnes ikke et eneste hint om hvordan man kommer seg bort derfra.

 

Og de har ennå ikke fjernet det området og gått tilbake til slik det var før (at man starter i sin egen leilighet). Stor blemme.

 

Og nå ser vi ikke reklame for den kommende Dome of York ekspansjonen i det hele tatt, men det har nok noe med å gjøre at Reakktor ser etter ny utgiver.. CDV har gjort en så bedriten jobb med å lansere spillet at det er en skam. Skulle ønske Reakktor hadde gjort dette tidligere.

 

Jeg levler en PPU monk nå. Monkene har fått den kuleste Powerarmor du kan tenke deg, de har kapper og lysende øyne under mørke hetter =) Spy powerarmor er også på vei.

 

Så jeg har ennå håp, og jeg skal bidra så godt jeg kan til å bedre miljøet på Pluto, som en gang var den eneste seriøse RP serveren.

Lenke til kommentar
jeg fikk det i går men så svikta møkka pc`en for 4 dager siden

 

samme skjedde med meg, men det gjorde sånn at mutra spanderte litt på et über oppsett jeg nettopp bestilte meg, så alt gikk bra til slutt :p

 

menne, spiller på sunrunner, og der har jeg enda ikke lagt merke til noen barnslige unger, merkelig at andre servere skal være så plaget av det...

 

SWG er det beste MMORPG jeg har prøvd til nå, men gleder meg enda mer til World of warcraft, men mest av alt Middle-Earth Online! :D

 

matrix online kan også bli kult, men skjønner ikke hvordan de skal få til bullet-time

 

Jeg spiller på ECLIPSE, og skjønner ikke at folk sier at denne er så gæren.

Har aldri sett noen barnslige folk, mens seriøse og flinke folk erre nok av.

Skader heller ikke at det er minst like mange Europeiske som Amerikanske spillere der.

Lenke til kommentar

Hei, jeg heter Arild og jeg har bestillt SWG.

Trodde aldri jeg skulle synke til et nivå hvor jeg måtte vrenge av meg den setningen.

Jepp.... Undertegnede har solgt sjela si til George Lucas og Sony.

 

Argh! *klore ut sine egne øyne*

 

*luske klynkende tilbake inn i skyggen*

Lenke til kommentar
Hei, jeg heter Arild og jeg har bestillt SWG.

Trodde aldri jeg skulle synke til et nivå hvor jeg måtte vrenge av meg den setningen.

Jepp.... Undertegnede har solgt sjela si til George Lucas og Sony.

 

Argh! *klore ut sine egne øyne*

 

*luske klynkende tilbake inn i skyggen*

 

Meld deg inn i NiS :)

Se signatur..

Lenke til kommentar

Tenkte jeg kunne friske opp denne tråden litt. Gamezone.no virker ikke å ha SWG på lager lengre, og jeg prøvde et søk på Kelkoo men fant bare 1 annen butikk, og selv om de dukket opp på listen med Star wars galaxies, har de ikke spillet.

 

Så.. any idea? Jeg er ikke villig til å betale innpå en tusenlapp for CD'en fordi jeg må kjøpe det fra utlandet.

 

EDIT: Jeg fant ut via Google (..) at Akersmic har det som forhåndsbestilling, TBA 2003.. noen som har forsøkt lykken der?

 

http://www.akersmic.as/trade/productview/91672

Lenke til kommentar
Tror ikke Akersmic får inn SWG med det første. På en annen side så får du jo SWG til ca 750,- inkludert frakt fra EBGames.com.

Kanskje det hadde vært noe?

 

Det er svindyrt for et PC spill, men det får nå være. Månedsavgiften, som er alt annet enn billig, på toppen av denne prisen, gjør det temmelig dyrt. Jeg har det ikke så travelt, så det vil nok gå noen uker før jeg kjøper det. Egentlig har jeg lyst på det i går men.. jeg har sett nok av problemer i nystarted MMORPG's fra før. Man betaler i realiteten for å være betatester de første månedene etter retail launch.

Lenke til kommentar
Betalte tilsammen 644kr og 50 øre for SWG gjennom Gamestop.

 

Trodde neppe det var verdt det etter jeg hadde lest all sytingen og klagingen på div. forum.

 

Men etter å ha spilt det et par uker nå så synes jeg det er mer enn verdt prisen.

Wow, det er en viss forskjell på 644 og 750 NOK - gidder du beskrive fremgangsmåten, måtte du sende utskrift? (isåfall er det en del kroner der alene, om ikke annet enn porto og konvolutt, har du regnet det inn?), hva med denne personlige fortollingen? Aldri vært borti det.

 

På forhånd takk ;)

Lenke til kommentar

Jeg måtte faxe over kontoutskrift, har jo alltids tilgang til en eller annen fax så det var jo gratis. Men de sendte pakken med en gang de fikk denne og hadde pakken innen 3 dager.

 

UPS fortollet sendingen da og de skulle ha 100 kr. Men beløpet mitt er iberegnet absolutt alle utgifter.

 

Kan vel kanskje spare noen kroner på å fortolle selv men det får du evt. finne ut av på egen hånd :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...