Gå til innhold

Sniktitt: Dragon Age 2 (X360, PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Fint at du pressiserte at det ikke var rettet mot noen spesielt, trodde du siktet til det jeg sa i innlegget før deg.

 

Generisk, ganske livløst, med et interface litt svakere enn det kunne vært, altså ;). Nei, seriøst, det er et fantastisk bra spill. Jeg hadde ikke hatt noe imot mer av det samme selv, med forbedringer heller enn til dels radikale forandringer. Men det vi får kan fortsatt bli bra. Jeg orker ihvertfall ikke fortvile og forhåndsdømme det nord og ned. Og det vil også si: Ingen forhåndsbestilling her i gården.

Hehe, der er jeg helt enig med deg, og selv om det kan virke slik dømmer jeg ikke spillet nord og ned før jeg har prøvd det jeg heller. :)

 

Ser også frem til TW2. Men spillet har, utifra det vi har fått se til nå av gameplay, et temmelig enkelt brukergrensesnitt som ville følt seg ganske hjemme på konsoll. Spillet kommer til PC først, men også dette spillet er garantert designet med konsoller i bakhodet.

Ja, desverre, men vi har ikke sett så kjempemye fra det spillet, og endringene er forhåpentligvis ikke radikale. Som med DA2, det gjennstår å se.

 

Uansett, du lider visst heller ingen nød. Ennå.

Nei bevares, det er mange spill, både kjente og ukjente, nye og gamle som pirrer nyskjerrigheten der ute. F eks. et spill av den mer ukjente sorten som vekker interessen er El Shaddai: Ascension of the Metatron. Men det blir off topic så den diskusjonen tar vi ikke her. :)

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Herlighet. Så mye drittslenging det er her. Virker som om ikke ordet PC kan nevnes uten at en haug med folk kommer inn og kaller PC spillere elitister og tilbakestående.

Jeg har både PC og konsoll og liker både mer action fokuserte spill og taktiske RPGer.

Nå kommer snart Two worlds 2, King's Bounty: Crossworlds, Disciples 3, Drakensang, The Witcher 2 og Gothic 4 i hus så det er litt å spille på PC fortsatt heldigvis.

Jeg skjønner bare ikke hvorfor alle spill der ute må bli til Hollywood spill.

 

Til dere som synes spill som Baldurs Gate er kjedelige og utdaterte: Hvorfor kan dere ikke holde dere til de tusenvis av skytespill og actionspill som finnes der ute? Hvorfor må de siste taktiske spillene dø ut? Dere har mer enn nok å velge mellom.

Forresten så kjøpte jeg Baldurs gate, Icewind dale, Planescape Torment, Fallout osv i nyere tid (2-3 år tilbake) så nostalgi er ute av bildet.

Torment f.eks er mitt absolutte favorittspill. De som ikke klarer å se forbi grafikk vet ikke hva de går glipp av.

Lenke til kommentar

Vi pleier å være ganske enige. :)

Spillet du nevnte så forresten veldig interessant ut. Liker slike artistiske spill (synes også bibelske historier er veldig interessante selv om jeg ikke er kristen).

Det blir en del friksjon ja, og begge sider er skyldige i det.

 

Angående DA2 så venter jeg fortsatt før jeg drar en slutning. Jeg har hørt at de ikke skal bli noe moralsystem og at man fortsatt kan spille taktisk, men jeg ble litt skuffet igjen når jeg leste denne artikkelen. Det er viktig at de har to forskellige versjoner. Konsollspillere skal ikke ha en dummere versjon, men kontrollene er forskjellige og det må de ta hensyn til. Jeg gidder ikke slå løs på knappene på tastaturet for å gjøre kombinasjonangrep, men har ikke noe problem med det på en konsoll f.eks (The Witcher var en mellomting synes jeg).

Så lenge spillet har gode dialoger så kjøper jeg det uansett akkurat som med ME2, men håper at det blir DA2 vi får og ikke DE2.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...