Gå til innhold

The Wicher 2 Footage

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slåssingen var store minuset for min del i eneren. Kan man styre slåssingen denne gang ? At det ikke er en knapp som gjør alt type slåssing ?

Skrevet (endret)

Daaaaamn, jeg gleder meg enda mer enn noen sinne! Virker som de kommer til å innfri forventningene! :D :D

Endret av Error
Skrevet

Slåssingen var store minuset for min del i eneren. Kan man styre slåssingen denne gang ? At det ikke er en knapp som gjør alt type slåssing ?

Enig. Likte ikke slåssingen eller kontrollsystemet. Spillet er sikkert bra, og jeg skulle ønske jeg klarte å spille det, men jeg orker rett og slett ikke å spille "kronglete" spill.

• 1 måned senere...
  • 1 måned senere...
Skrevet (endret)

Oioioioioioioi!!!!! Do want! Den CE pakka der skal jeg så deffinitivt ha.

Og, spillet ser bare bedre og bedre ut jo mer jeg får høre og se av det. Dette blir nok mitt nye favorittspill, den stjeler nå tronen fra sin forgjenger også da. ;)

Edit: Og alle ti tusen tommetotta i været for CD Project Red og deres DRM policy! :thumbup:

Endret av Rider of Reason
Skrevet

Jeg har ingenting i mot DLC, men jeg virkelig hater dette forbanna tullet med at den og den dlc er eksklusive fra den og den forhandler.

Kan man ikke få lov til å bare betale en overpris og få alt ... som om jeg bryr meg nok om noe spill til å vurdere de forskjellige alternativene opp mot hverandre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...