Gå til innhold

F1 2010 - Diskusjon


Skal du kjöpe?  

21 stemmer

  1. 1. Skal du kjöpe F1 2010?

    • Jada, har forhândsbestilt!
      5
    • Ja
      13
    • Nei
      3
  2. 2. Hvis ja, hvilken plattform?

    • PC
      8
    • PS3
      8
    • X360
      5


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hos Platekompaniet står det "slippes 24/9" mens hos Komplett står det bare en positiv lagerstatus som om de sender ut varen fortløpende. Kanskje venter de med forsendelsene, men det hadde vært typisk om ikke gjorde det. Altså typisk siden jeg kansellerte ordren der og heller bestilte på Steam for å sikre meg at jeg hadde spillet ved release.

 

Jeg får trøste meg med at jeg nå i hvert fall kan bruke litt tid på rydding og vasking. Det har ikke blitt så mye av den slags siden jeg fikk trippelskjermoppsettet mitt opp og stå. Det blir nok også lite med vasking etter at jeg har fått spillet.

Lenke til kommentar

Begynte â spille i gâr kveld og Steam lâste opp kopien min 5 minutter för tiden :D! Herregud dette er et bra spill!

Valgte 7 sesonger karriere og begynner hos Lotus ;) Men jeg trodde jeg ville fâ det hardt og tok easy for â ha noen flashbacks for â stoppe noen screwups( :whistle: ). Konklusjonen min er at jeg har kjört for mye rFactor med piltaster :rolleyes: . For â styre meg selv inn til Pole og seier i bahrain betyr at vanskelighetsgraden skal kraftig opp!

Lenke til kommentar

Jeg må si jeg opplevde dette som folk rundt omkring på forum ytrer mening om. Merkelig AI kjøring og timing.

Kjørte practice på Malaysia banen. Fulgte relativt tett på Hamilton en runde, maks 1 sekund bak. Da vi passerte linjen, hadde Hamilton ca 4 sekunder bedre rundetid enn meg. Lurer på hvor han fant den tiden. Merkelig det der. Forøvrig er jo spillet veldig morsomt, men tydelig at det har sine buggs. Codemasters har allerede annonsert en patch..

Endret av Daggy
Lenke til kommentar

Enig i det. Men vi får som sagt håpe. I mellomtiden jakter jeg på min første seier. Er ikke lett i en Lotus.

 

Faktisk ikke :) Jeg synes motstanden er rask selv på laveste nivå jeg, kjører med ratt uten noen hjelpemidler. Jeg tenkte det ble easypeasy, men selv når jeg føler jeg kjører heeeelt konge tar jeg bare pittepitt innpå.. Jeg fullførte helt oppi bakfangern til 1. Plassen nå da, og kommer høyt opp hver gang. Får håpe jeg kan uppe vanskelighetsgraden litt når jeg får et bedre team å kjøre for.

 

Noen andre som synes det er rart Vettel og Webber er på 1. og 2. pass etter HVER kvalik!? Redbull sponsa?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ikke mye respons her, mammakamel B)

 

Syns ikke Vettel og Webber vinner hver kvalifisering, både mclaren og ferrari har vunnet kvalik i min karriere.

 

Har nå kommet til Istanbul i min første sesong. Fantastisk tøff bane!

Her går det så suser, de forrige løpene var blytunge. Catalunya var umulig, og Monaco er en skremmende bane. Sykt trangt!

Men fikk min første pole position i monaco da :) Hadde vært tørt under alle treningene og Q1 og Q2. Men når det kom til Q3 åpna himmelen seg fullstendig, og AI fikk tydeligvis panikk på glatta. Veldig morsomt, men endte på 7.plass i løpet.

 

Gleder meg til å komme over i en bedre bil. Nå spiller jeg på proffesional, og klarer å sette top 10 tider stort sett. Men nå som jeg er på istanbul, ser det ut som pallplass kan være mulig hvis alt klaffer!

Lenke til kommentar

Jeg har satt AI til Legend, men jeg synes kvalifiseringene er for lette. Så lenge jeg har lært banen skikkelig og har et bra oppsett, da klokker jeg gjerne inn en tid over sekundet raskere enn nest raskeste. I løpet er det derimot noe helt annet. AI kjører gjerne under sine egne kvalifiseringstider, så da blir det fort litt mer utfordrende. Det hadde vært mest morsomt om jeg måtte kjempe med nebb og klør for å klare poeng, men nå er det heller pallplass jeg kjemper om i min Lotus...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...