Mabluz Skrevet 15. august 2010 Rapporter Del Skrevet 15. august 2010 Minecraft må jo bare bli åretspill! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 15. august 2010 Rapporter Del Skrevet 15. august 2010 Skal kjøpes når jeg kommer meg tilbake til studentboligen der jeg har musa liggende. Og jeg gleder meg litt, for dette spillet virker som et kult tidsfordriv. Lenke til kommentar
DagensDag Skrevet 15. august 2010 Rapporter Del Skrevet 15. august 2010 HA! Den lille jordhytta der? Jeg har lagd dørmatter som er større enn den Lenke til kommentar
Gegnar Skrevet 16. august 2010 Rapporter Del Skrevet 16. august 2010 På minecraft.net opplyses det om hvor mange kopier av spillet som er blitt solgt. I skrivende stund ligger tallet på 62905., hvis man regner med at spillet koster 80 kroner. betyr det at utvikleren har tjent over 5 millioner norske kroner på spillet så langt. Så la oss håpe det kommer mange oppdateringer og content til spillet med et slikt budsjett Lenke til kommentar
RED STAR Skrevet 16. august 2010 Rapporter Del Skrevet 16. august 2010 det eneste jeg reagerer litt på, er vel at du kan lage hakker av gull, som ikker akkurat er kjent for å være særlig solid <_< Lenke til kommentar
Licht Skrevet 16. august 2010 Rapporter Del Skrevet 16. august 2010 De er de ikke i spillet heller, varer like lenge som en hakke av tre. Lenke til kommentar
DudeDude Skrevet 16. august 2010 Rapporter Del Skrevet 16. august 2010 Utrolig kult Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 18. august 2010 Rapporter Del Skrevet 18. august 2010 Hvor finner man savegamene til spillet? Lagger på høyere view distances så har lyst å flytte alt over på en raskere maskin. Genialt spill foresten. Kjøpt og betalt for selvfølgelig Lenke til kommentar
Weir Skrevet 10. september 2010 Rapporter Del Skrevet 10. september 2010 (endret) Hvordan får eg spis mat og slikt? Finner det ikke ut. Har fått tak i 6 kjøtt biter. Edit: Funnet det ut Endret 11. september 2010 av Filledukke Lenke til kommentar
Shadowstep09 Skrevet 14. september 2010 Rapporter Del Skrevet 14. september 2010 Verdt å nevne i guiden at gull ikke er bedre enn jern osv, til å lage våpen, verktøy og rustning, selv om det er et mer sjeldent materiale Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå