Gå til innhold

Tropico 4 på vei (PC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror nok ikke jeg ville trengt noe nytt Tropcio på mange år. Det forrige i serien holdt seg i seks år uten at jeg tenkte at jeg trengte noe nytt, så da Tropico 3 kom ble jeg litt overrasket. Enda mer overrasket blir jeg nå, bare to år etter Tropico 3.

Skrevet

Etter screenshottsa å dømme så er dette kapitalistheaven. Prøvde meg på å lage en yndig turistøy, men da var det vel rundt 20 kapitalister på øya som var happy og resten av verden mugg. Syns forøvrig spillet ble litt kjedelig i missionsa og gikk over til sandbox. Som igjen ble ganske kjedelig i lengden selvfølgelig. Men en firrer skal luktes på for treern var verdt penga!

Skrevet

Jeg hater Tropico 3, fordi jeg elsker det så høyt. Det liker bare ikke meg tilbake. I det hele tatt.

Fikser over hodet ikke slike sim-spill, og samme hvor hardt jeg prøver går det på dunken gang etter gang, gjerne litt fortere for hvert forsøk. Sim-spill er som RTS. Jeg elsker sjangeren, men jeg hater spillene. Og derfor må jeg jo selvfølgelig håpe det kommer en demo til Tropico 4 også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...