Gå til innhold

Steam, COD:MW2, ban, ka kan ein gjør med det???


Anbefalte innlegg

nå nylig så fekk eg beskjed om eg ikkje kan spille CoD:MW2 lengre pga. steam meiner eg har jukset(noe som eg ikkje har).

Prøver å sende mail til dei men får kun tilbake auto svar.

 

Kom heim på perm(er i militæret) spilte spillet siste søndager. så var eg ikkje borte i det før på fredag og på den tida så har eg klart å bli ban'a. Det eine nye programet eg har installert på den tida er " input director" så eg kan styre 2 pcer samtidig.

 

Noen andre som har vore i kontakt med steam-support ang. uoppfordret ban, eller liggende?

Endret av Eiden
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det her er jo et velkjent problem med steam. Folk blir hacka/installerer et program som Steam reagerer på, blir banna, og så får de ikke tilbake kontoen sin.

 

Steam kjører en policy som gjør at de "unbanner" veldig få folk. Det er jo helt idiotisk mtp de som er uskyldige og får dette rett i trynet, men hvis det er en trøst så hjelper det nok mye (Vil jeg tro) mot hacking.

 

Du kan jo alltids prøve å få tilbake kontoen din, men da burde du ha tålmodighet og mase mye og lenge.

Endret av Error
Lenke til kommentar

Det her er jo et velkjent problem med steam. Folk blir hacka/installerer et program som Steam reagerer på, blir banna, og så får de ikke tilbake kontoen sin.

 

Steam kjører en policy som gjør at de "unbanner" veldig få folk. Det er jo helt idiotisk mtp de som er uskyldige og får dette rett i trynet, men hvis det er en trøst så hjelper det nok mye (Vil jeg tro) mot hacking.

 

Du kan jo alltids prøve å få tilbake kontoen din, men da burde du ha tålmodighet og mase mye og lenge.

 

Mister man alle spillene sine om man blir hacket og bannet mtp. juks?

 

Det er jo verdier for flere titalls tusen hos ekte nerder innpå der...

Lenke til kommentar

Du kan ikke gjøre en dritt med det. Hvis du er VAC-bannet så er det minimal sjans for at Valve hjelper deg. De (og medlemmene på Steam-forumet) lovpriser VAC som om det skulle vært et gudommelig, digitalt artifact komplett ute av stand til å gjøre feil, på tross av at det er 100% automatisert og at ALLE programmer har bugs!

 

Srsly, hvis jeg noen gang blir VAC-bannet så planter jeg cyanid i pannekanene til Gabe.

Lenke til kommentar

For å være ærlig så er det ingen som blir bannet for ingenting, jeg har aldri vært borte i at noen har blitt bannet ut av det blå.

VAC er sikkert om du kan holde maskinen klar for tulle-ting som får deg bannet, det er ikke så vanskelig, har hatt Steam i 7år nå og ikke vært i nærheten en ban enda.

 

Steam kjører en policy som gjør at de "unbanner" veldig få folk.

En kamerat av meg sendte mail til de, han hadde vært på lan og han hadde blitt bannet pga den samme IP'n han brukte ble også brukt av noen andre, tok 4 timer og han var unbanna.

Standard ban time er 1 år, så de unbanner folk ganske ofte for å være ærlig.

Lenke til kommentar

http://forums.guru3d.com/showthread.php?t=325893

 

Hello,

 

Recently, your Steam account was erroneously banned from Call of Duty: Modern Warfare 2.

 

This was our mistake, and I apologize for any frustration or angst it may have caused you.

 

The problem was that Steam would fail a signature check between the disk version of a DLL and a latent memory version. This was caused by a combination of conditions occurring while Steam was updating the disk image of a game. This wasn't a game-specific mistake. Steam allows us to manage and reverse these erroneous bans (about 12,000 erroneous bans over two weeks).

 

We have reversed the ban, restoring your access to the game. In addition, we have given you a free copy of Left 4 Dead 2 to give as a gift on Steam, plus a free copy for yourself if you didn't already own the game.

 

 

kanskje du er en av de.

Lenke til kommentar

For å være ærlig så er det ingen som blir bannet for ingenting, jeg har aldri vært borte i at noen har blitt bannet ut av det blå.

VAC er sikkert om du kan holde maskinen klar for tulle-ting som får deg bannet, det er ikke så vanskelig, har hatt Steam i 7år nå og ikke vært i nærheten en ban enda.

 

Steam kjører en policy som gjør at de "unbanner" veldig få folk.

En kamerat av meg sendte mail til de, han hadde vært på lan og han hadde blitt bannet pga den samme IP'n han brukte ble også brukt av noen andre, tok 4 timer og han var unbanna.

Standard ban time er 1 år, så de unbanner folk ganske ofte for å være ærlig.

Jeg har 5-6 venner som ble bannet for ett år siden, de har ban enda. :)

De unbanner folk ganske sjeldent, for å være ærlig.

Les policy'n dems. Står der.

 

En kamerat av meg fikk steam accounten sin hacket, og hackeren brukte den til og wallhacke/aimbotte med.

Satt til og med å skrev med han på steam :p

Han sa ifra til steam, fikk accounten tilbake, perm vac ban neste dag.

Lenke til kommentar
Jeg har 5-6 venner som ble bannet for ett år siden, de har ban enda.

Flott for deg, har en kamerat som ble bannet for WH på julaften i fjor, vi var dritings og følte for å få steam'n hans på ferie.

Han fikk tilgang igjen nøyaktig ett år senere, på julaften.

Men ja, flott for deg at alle kameratene dine cheater.:>

 

De fikk til og med L4D2, ikke at jeg liker L4D-spilla, men hey, gratis spill skal man ikke klage på.

Endret av Puro
Lenke til kommentar
Jeg har 5-6 venner som ble bannet for ett år siden, de har ban enda.

Flott for deg, har en kamerat som ble bannet for WH på julaften i fjor, vi var dritings og følte for å få steam'n hans på ferie.

Han fikk tilgang igjen nøyaktig ett år senere, på julaften.

Men ja, flott for deg at alle kameratene dine cheater.:>

Tror han mente at vennene hans med bannet uten grunn. Du har ikke fått med deg dette du? Hvis du er av de folka som alltid sier noe ala "HURR, VAC TAR ALDRI FEIL"; ta også en titt på denne siden, spesielt False-positive detections. Merk deg at de hendelsene som står oppført der er de som Valve har bekreftet. Sannsynligvis er det mange flere uskyldige personer som er blitt rammet av VAC. Skulle tro at folk ville være litt mer forsiktige med å lire av seg anklagelser om cheating, ettersom det er blitt bevist at VAC ikke er feilfritt for shit.

 

Og btw; jeg regner med at dere skaffet kameraten deres en ny account med spillene dere fucka opp for han. Right?

Endret av teletubbiekid
Lenke til kommentar
Og btw; jeg regner med at dere skaffet kameraten deres en ny account med spillene dere fucka opp for han. Right?

Det var eieren av kontoen og meg som spilte CS med WH, ville aldri i verden ødelagt noe for en venn sånn, det er bare feil.

Det var artig da, 20min med nuke pwnage også spilta han 20min på inferno, jeg skylder på julaften og alkohol.

Han har hele kontoen og alt av spill nå og vi har aldri juksa før eller etter, det var bare en sånn ting som skjedde som var teit. xD

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...