Gå til innhold

Den store handleguiden (Multi)


Anbefalte innlegg

Hvor er mw2!?!

 

hva er mw2?

 

Modern Warfare 2.

 

Forøvrig er det morsomt å se hvor utrolig mange gode spill det er som har kommet de siste ~9 månedene, i alle sjangere. Har selv kjøpt 10+ spill dette halvåret, og jeg er fast bestemt på at dette er den beste starten på et spill-år noen sinne. Føler nesten at høsten faller litt i skyggen til spillene som er ute nå. Alan Wake, God of War 3, Heavy Rain, Bioshock 2, Mass Effect 2, Super Mario Galaxy 2 og tonnevis med andre knalltitler. I forhold til dem er det egentlig bare CoD: Black Ops, Halo: Reach og GT5 jeg tror topper dette med god margin. Muligens Assassin's Creed: Brotherhood også.

 

Du har et poeng, men jeg tror du tar feil. Spillhøsten dette året ser som alltid veldig lovende ut, og jeg tror det kommer til å bli mye som greier å danke ut spillene du nevnte. Når det dog kommer til hvilke spill dette er, så er det nok neppe Black Ops eller Assassin's Creed: Brotherhood. Mener du virkelig at disse spillene ser bedre ut enn LittleBigPlanet 2, Mafia 2, Fallout: New Vegas og toer'n av Crysis? Neida - Utifra trailerne ser både AC og Black Ops ut som middelmådig middelmådighet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Tror der er problemet ditt, dette er hvilke spill de syns er bra og anbefaler, ikke hvilke du syns. Men det er da bare å lage en egen liste så får vi se hva du anbefaler som ikke ble med på listen?

 

Og ja, DS er da ett RPG sist jeg sjekket....

 

 

Demons Souls er like mye RPG som Stalker er RPG. Det eneste som er RPG i DS er karakterutvikling og utvikling av våpen. Ellers er det et hack and slash spill. Baldurs Gate, der har du et rent RPG spill.

Uansett et bra spill(og frustrerende).

 

Lista var bra den, uten tvil. Mye bra som har kommet i det siste nå ser jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...