Gå til innhold

BFBC2 Onslaught

Savvern

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har akkurat lastet ned Onslaught mode til BC2, og har klart 2 av 4 maps på hardcore, men sliter litt med å siste del av Atacama Desert. Det er mest fordi jeg ikke har full squad fra starten av, og randoms joiner og prøver å gjøre ting på egen hånd. Så om noen har lyst på 120 ekstra GS som ikke er så vanskelig å få tak i om man har 4 stk samarbeidsvillige staute menn (mikrofon er foretrukket), så er det bare til å sende en melding, eller å legge meg til (GT er i signaturen).

Jeg er hjelper også selvsagt til med achievementene jeg allerede har, om noen skulle trenge dem.

Endret av Savvi McWin
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er helt klart med og jeg tror du allerede har meg på vennlisten din. Gamertaggen er iallefall "Bare Lakus" og det er bare å sende melding når du har lyst til og spille.

Skrevet (endret)

Hvor lang tid tar hvert map da? Jeg skal logge på i kveld så jeg er gjerne med da.

Edit: Stryker det forrige jeg sa. Jeg har ikke noe penger på konto til å kjøpe Microsoft Points så jeg får ikke blitt med før på torsdag og ut helgen. Etter det drar jeg til Spania. Men jeg er altså med fra torsdag. Får leke meg i Crackdown 2 i kveld da.

Endret av Lakus
Skrevet

Jeg og en kompis brukte under 30 min på 2 av mapene, når vi spilte med 2 andre folk som ikke samarbeidet særlig mye. Atacama desert går fortere, men vi har feilet 2 ganger på siste del.

Jeg har dere begge på vennelista.

Skrevet

jeg er på nå, og venter egentlig bare på dere.

maury og jeg fikk achievementene i går, men han behøver ikke å være med hvis det blir meg, lakus og hansien og vennen hans

Skrevet

jeg er på nå, og venter egentlig bare på dere.

maury og jeg fikk achievementene i går, men han behøver ikke å være med hvis det blir meg, lakus og hansien og vennen hans

Jeg kommer på vert øyeblikk nå. Kom nettop hjem i fra jobb så skal bare rote frem litt brus og noe å tygge på så jeg ikke sulter i hjel først. Legger deg til, om ikke du alt har gjordt dette.

Kompisen min var ikke å få tak i for øyeblikket. Så entenn så er han fult opptatt med xboxen alt, ellers så er han ute og skrur på bil eller noe i den duren.. :p

Skrevet

Jeg kom ikke hjem før nå etter at det plutselig skulle jobbes til langt på kvelden. Dessverre tror jeg ikke at jeg kommer til å spille i kveld heller, men jeg skal prøve å komme meg på så mye som mulig gjennom helgen om noen fremdeles vil gjøre det.

Skrevet

Så lenge jeg er online er det bare å sende en invitasjon så blir jeg med om jeg er i nærheten av xboxen. Om ikke så er jeg nok ikke langt unna!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...