Gå til innhold

Dragon Age 2 kunngjort


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja ja, jeg spiller bioware spill på grunn av historien, ikke fordi det er isometrisk eller 3rd person eller ligner på Baldurs gate. Så lenge de gir meg noen interessante valg og en over gjennomsnittet historie så kan de gjøre hva de vil for min del.

 

Gleder meg mer til The Witcher 2 en dette dog.

Lenke til kommentar

Jeg får veldig dårlig vibes når jeg leser dette, men jeg får vel sette min lit til BioWare. Why fix something that ain't broken er et utrykk mange ikke forstår tror jeg..

 

Men, er ikke verdt å ta sorgene på forskudd. Krysser fingrene for at det blir minst like bra som eneren

 

 

Lenke til kommentar

- Ekkel anime-grafikk. De skal også lage en Dragon Age anime. Fysj! Dette er virkelig ille.

Hvor står dette? Jeg tviler sterkt på at det vil bli så store endringer, ettersom de utvilsomt vil benytte seg av samme grafikkmotor som sist (dog oppdatert). Jeg håper og forventer at de legger inn HDR og gjør en kraftig forbedring på lys (dynamisk bla.). Samtidig håper jeg de gjør area-soning mer sømløs og bedre foilage-kvalitet på utendørs-soner.

 

Det som derimot skuffer meg er dette:

You are one of the few who escaped the destruction of your home. Now, forced to fight for survival in an ever-changing world, you must gather the deadliest of allies, amass fame and fortune, and seal your place in history. This is the story of how the world changed forever. The legend of your Rise to Power begins now.

Dette igjen? Jeg er fryktelig lei av at Bioware tydeligvis ikke klarer å levere en solid fortelling uten å måtte gå så "episk" til verks. Jeg er drittlei av å redde verden og bli kjørt gjennom monomyte-svada for hvert eneste spill jeg kjøper.

Endret av fiskekake
Lenke til kommentar

Det som derimot skuffer meg er dette:

 

You are one of the few who escaped the destruction of your home. Now, forced to fight for survival in an ever-changing world, you must gather the deadliest of allies, amass fame and fortune, and seal your place in history. This is the story of how the world changed forever. The legend of your Rise to Power begins now.

 

Dette igjen? Jeg er fryktelig lei av at Bioware tydeligvis ikke klarer å levere en solid fortelling uten å måtte gå så "episk" til verks. Jeg er drittlei av å redde verden og bli kjørt gjennom monomyte-svada for hvert eneste spill jeg kjøper.

 

Håpe at de til DA3 lager en mindre "episk" historie.

 

"As the son of rather successful fisherman with a loving family, people expect you to follow in his footsteps. What noone knows is that you are terrified of water!

Now, forced to learn to swim in an ever-changing river you must gather the cutest of bathingsuites, leave your womanlike nature at home, and seal your place in the village. This is the story of how your life went exactly the way it was supposed to.. The legend of your Rise to mediocracy begins now!

Lenke til kommentar

Hmmm, var først i hundre, men må si iveren ga seg etter jeg leste dette. ME syns jeg fungerer med måten det er satt opp, DA:O elsket jeg nettopp fordi det var litt utfordrende. Slik det ligger ann nå uti fra det som står i artikkelen så blir dette standard fantasi acion rpg nummer 151512? Jaja, vente å se til det kommer ut og eventuelt bruke pengene på noe annet.

Lenke til kommentar

Jaja. Ble først veldig fornøyd når jeg leste overskriften så følte jeg at hjertet sank dypere ned for hver setning etterpå.

Kjøper det nok uansett, men virker som om jeg må se etter andre utviklere for RPG behovet mitt.

 

Jeg begynner å le hysterisk om de klarer å gjøre det enda enklere enn Origins og Awakenings.

Har en følelse av at det blir enda mer fokus på achievements og slikt, og derfor må de gjøre det enda enklere så ikke småungene blir lei seg.

Kommer sikkert til å poppe opp instruksjoner hele tiden som i ME2. Man kan jo ikke forvente at vi spillere husker at man skal trykke på venstre museknapp etter bare 20 timers spilling.

 

I tillegg forenkler de vel dialogsystemet slik at man ikke må lese all teksten. De ansetter sikkert en eller annen elendig kjendis til å gjøre stemmen til karakteren vi styrer så vi får enda mindre dialog. Jeg satt og lo gjennom det meste av Mass Effect fordi stemmeskuespilleren var så elendig (spite mannlig Shepard), og jeg frykter de vil gjøre det samme med DA2.

 

Men jeg håper inderlig at jeg tar feil. Om ikke annet kan det bli morsomt å se oppstyret på det offisielle forumet etter det kommer ut.

Lenke til kommentar

Ok, wow, jeg så ikke nærmere på concept art-bildene før nå, så jeg forstod ikke helt hva folk snakket om når det gjaldt den visuelle stilen. Så kikket jeg på bildet av heksen eller hva hun nå er - og det som slår meg er at konseptet er tegnet i samme stil som Dragon Age Journeys.

 

Jeg håper virkelig (virkelig!) at de ikke skal legge art design fra et flashspill (som folk egentlig bare spilte fordi det gav deg bonuser i DA:O) til grunne for DA2.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...