Gå til innhold

XBOX Slim


Anbefalte innlegg

EB games har en bytte deal hvor du kan bytte inn elite mot slim med 990,- mellomlegg. Trenger da backup av 250GB disken til elite. Transfer kit kan ikke brukes da jeg jo må levere den inn når jeg henter slim . Minnepenn er ikke aktuelt da en 250 GB penn koster vel mye. Hørt at man kan ta backup på microsoft/xbox sine sider men har ikke funnet noe der.

 

Noen som kan hjelpe ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

EB games har en bytte deal hvor du kan bytte inn elite mot slim med 990,- mellomlegg. Trenger da backup av 250GB disken til elite. Transfer kit kan ikke brukes da jeg jo må levere den inn når jeg henter slim . Minnepenn er ikke aktuelt da en 250 GB penn koster vel mye. Hørt at man kan ta backup på microsoft/xbox sine sider men har ikke funnet noe der.

 

Noen som kan hjelpe ?

Du trenger ikke store minnepennen. En på 8 GB holder i massevis. Du trenger bare å flytte over savegames og andre personlige filer.

Spill du har lastet ned kan du laste ned på den nye helt gratis og installerte spill er bare å installere på nytt. Bare husk å overføre lisensen på kjøpt XBLA innhold til den nye.

 

Lisensoverføring:

http://www.xbox.com/en-US/support/systemuse/xbox360/licensemigration/

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Du trenger ikke store minnepennen. En på 8 GB holder i massevis. Du trenger bare å flytte over savegames og andre personlige filer.

Spill du har lastet ned kan du laste ned på den nye helt gratis og installerte spill er bare å installere på nytt. Bare husk å overføre lisensen på kjøpt XBLA innhold til den nye.

 

Lisensoverføring:

http://www.xbox.com/en-US/support/systemuse/xbox360/licensemigration/

Å overføre lisensar er kun naudsynt dersom du har behov for å benytte materialet offline.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...