Gå til innhold

Medal of Honor Multiplayer


Anbefalte innlegg

Hva synes dere om spillet ?

Har akkurat installert og testa noen tomme servere for å sjekke ut lyd og grafikk,dette blir utrolig bra.Kommer med mer senere, men virker som DICE har tatt enda et steg fra BBC2 :).

EU serverene er tomme mens USA er fulle, merklig.

Litt tafatt åpningspost av meg men det er sent på kvelden.

Endret av Bulletus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tester PS3 utgaven og så langt så synes jeg det ikke er noe "nytt" med dette, har du spilt MW2 eller BC2 så er det ikke noe spes å se her slik.

 

Grafikken på PS3 var også manglende og er trolig ikke "ferdig"...jeg håper ikke det da det er dårligere en både BC2 og MW2.

 

Og spillet er like ubrukelig som dem 2 andre jeg nevner om du ikke spiller hardcore..hvor du må tømme et magasin pr kill.

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

testa dette i går, spilte vel i rundt 30 min før jeg fant ut at det er absolutt ingenting nytt med det, så avsluttet jeg. Jeg kommer garantert ikke til og kjøpe dette.

 

Noe annet jeg ikke skjønte var at sniper hadde bare red dot sight...noe som ikke gir mening i det heletatt....

 

alt i alt, stort "swing and a miss" syntes jeg :)

Lenke til kommentar

testa dette i går, spilte vel i rundt 30 min før jeg fant ut at det er absolutt ingenting nytt med det, så avsluttet jeg. Jeg kommer garantert ikke til og kjøpe dette.

 

Noe annet jeg ikke skjønte var at sniper hadde bare red dot sight...noe som ikke gir mening i det heletatt....

 

alt i alt, stort "swing and a miss" syntes jeg :)

 

Såvidt jeg veit så må du jo "låse opp" de andre siktene da. ACOG feks

Lenke til kommentar

testa dette i går, spilte vel i rundt 30 min før jeg fant ut at det er absolutt ingenting nytt med det, så avsluttet jeg. Jeg kommer garantert ikke til og kjøpe dette.

 

Noe annet jeg ikke skjønte var at sniper hadde bare red dot sight...noe som ikke gir mening i det heletatt....

 

alt i alt, stort "swing and a miss" syntes jeg :)

 

 

Ikke spilt å mange nye online fps spill i det siste skjønner jeg...du må låse opp bedre sikter og våpen ved å levle opp.

 

Var ikke helt blåst av stolen av det lille en fikk teste her men blir garantert et kjøp da singleplayer biten nok blir jævlig heftig.

Lenke til kommentar

Jeg har spilt mange FPS spill i det siste, bare så det er sagt. Problemet mitt er at de gir en sniper et red dot sight...det blir feil i mine øyne, men hva vet jeg....

 

Kanskje det er svaret på å prøve å begrense antallet "snipers" i spillene? At spillere må jobbe litt før de får muligheten...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...