Gå til innhold

Spørsmål angående Wii og plass.


Anbefalte innlegg

Heisann. Har planer om å gå til innkjøp av en Nintendo Wii i morgen, samt spillet Legend of Zelda: Twilight Princess og evt Super Mario Galaxy 2. Men har aldri hatt Wii eller vært borti Wii før, så lurer egentlig på hvor mye plass jeg egentlig trenger. Har forstått det sånn at man må bruke Wii bevegelseskontrollen på de aller fleste Wii spill, og da lurer jeg som sagt på hvor mye plass jeg egentlig trenger forann tven? Har bare et par meter til dispoisjon. Om noen kunne forklart litt om dette, så hadde det vært supert :).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Storyen i Mario-spill har vel aldri vært veldig viktige, så å starte med 2'ern burde ikke være no problem. Når det er sagt så er 1'ern et veldig bra spill som burde kjøpes.

 

Du trenger ikke nødvendigvis veldig stor plass, men kommer som nevnt avhengig av hvilket spill, og hvor mange dere er. Tennis med to spillere kan trenge litt mer plass enn Zelda.

 

P.S Wii spill går sjeldent ned i pris har jeg lagt merke til, da de fleste butikker fortsatt selger SMG 1 til full pris :(

Lenke til kommentar

Personlig ville jeg tatt TP over SMG1, toern virker jo stort sett ganske likt, bare forbedret :)

enig med det, kan egentlig ikke si at du går glipp av så ekstremt mye hvis du hopper over eneren, blir jo bare en masse andre galaxys som du går glipp av, og MG2 er jo nesten helt likt som eneren men litt mer polert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...