Gå til innhold

Reisebrev: E3 2010, dag 4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Først og fremst vil jeg takke for utrolig velskrevne og bra reisebrev. Jeg synes det er helt fortreffelig med så personlige og humørfylte innlegg fremfor alle de tørre og faktaorientere referatene fra E3 man kan lese andre steder. Jeg regner uansett med at mer detaljrike og spesifikke artikler dukker opp ettersom dere får sortert tankene litt.

 

Og til sist, om du allerede skriver så godt som du gjør i en alder av 21, Lasse... da gleder jeg meg til å lese artiklene du kommer med fremover :)

 

Nyt to velfortjente dager i LA!

 

Kyss og klem tilbake ;)

Lenke til kommentar

Må si meg enig at disse reisebrevene er topp. Du får en kjapp gjennomgang av dagens oppdagelser, godt krydret med litt humor og personlige refleksjoner. Slikt er det bare å fortsette med:)

 

Men lurer på en ting angående Valve. Var denne overraskelsen de snakket så mye om en PS3 versjon av Portal 2? Isåfall er jeg ikke særlig imponert og tror mange sier seg enig i det. Hadde ventet noe i HL sjangeren eller noe annet helt nytt. Det var riktignok en overraskelse at de nå støtter opp med en tittel til PS3 etter hva de har sagt tidligere, men det å gjøre et spill multiplattform er ikke en veldig stor nyhet i mine øyne.

Lenke til kommentar

Reisebrevene deres har vært like herlige som alltid også under årets E3, og jeg må bare takke for dette lille innblikket. At filmer stopper på fly og at Activision ikke viser frem spill viser en litt mer jordnær (unntatt delen med fly) side av reisen deres. I lag med veldig underholdende skrivemåter blir det hele veldig gjennomført og en glede å lese. Jeg ser frem til å lese mer om hvilke spill dere har stusset bortpå i løpet av uken, men nå skal dere ta fri!

Lenke til kommentar

Men lurer på en ting angående Valve. Var denne overraskelsen de snakket så mye om en PS3 versjon av Portal 2? Isåfall er jeg ikke særlig imponert og tror mange sier seg enig i det. Hadde ventet noe i HL sjangeren eller noe annet helt nytt. Det var riktignok en overraskelse at de nå støtter opp med en tittel til PS3 etter hva de har sagt tidligere, men det å gjøre et spill multiplattform er ikke en veldig stor nyhet i mine øyne.

 

Det er vel det som er greia; det er ikke en stor nyhet, men det er en stor overraskelse.

Lenke til kommentar
Til tross for at jeg fikk en liten tur ute i sola så ble ikke mine sarte armhuler noe mer enn lett fuktet.

Haha! Haugevis med gullkorn i disse reisebrevene! Dessuten også veldig bra skrevet, er jo en fryd å lese. Faktisk kjekt med et mer jordnært perspektiv på det hele.

Lenke til kommentar

Tusen, tusen takk for varme ord til alle sammen, også de som har kommentert de tidligere reisebrevene våre. Dette er sikkert noe jeg har nevnt ved tidligere anledninger, men det å sette seg ned for å snekre sammen disse tekstene på slutten av en lang og slitsom dag kan tidvis føles tungt, men når man opplever så unisont positive tilbakemeldinger så føles det alltid veldig givende.

 

Vi bukker og neier til norges beste lesere :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...