Gå til innhold

Canal Digital HD PVR


Anbefalte innlegg

Hai,

 

Jeg har en Canal Digital HD PVR

 

CanalDigital_HD_PVR.jpg

 

Kan jeg f. eks. ta opp når jeg spiller på xbox 360n min? :huh:

Vet at det går med andre HD PVR' men vet ikke om det går med denne.

 

Ja, jeg vet at dette er feil forum/topic/kategori men jeg kommer aldri til å få svar i den rette forum/topic/kategorien

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, det kan du.

 

Er det forøvrig ikkje dette ekstremt lett å finne utav sjølv? Liten test eg kan foreslå: Slå på Xbox, spel litt, mens du samtidig tar opp på PVRen, om du har tatt opp fungerer det, om ikkje fungerer det ikkje!

Endret av Gholie
Lenke til kommentar

For at PVR-boksen skal kunne ta opp trenger den at kabelen fra vegg-uttaket (hvis du har kabel-TV) eller parabolen er koblet til. Og strømkabelen, forsåvidt. Har du TV-signal når du skrur på dekoderen er alt i orden. Hva du gjør med xboxen og hvilken inngang du har stilt TV-en inn på er irrelevant for PVR-boksen, den vet ikke noe om hva som foregår på din TV.

 

Så sant du ikke har for vane å dra ut TV-signalkabelen til PVR-boksen mens du spiller, er det ikke noe problem å spille samtidig som du tar opp noe.

Lenke til kommentar

For at PVR-boksen skal kunne ta opp trenger den at kabelen fra vegg-uttaket (hvis du har kabel-TV) eller parabolen er koblet til. Og strømkabelen, forsåvidt. Har du TV-signal når du skrur på dekoderen er alt i orden. Hva du gjør med xboxen og hvilken inngang du har stilt TV-en inn på er irrelevant for PVR-boksen, den vet ikke noe om hva som foregår på din TV.

 

Så sant du ikke har for vane å dra ut TV-signalkabelen til PVR-boksen mens du spiller, er det ikke noe problem å spille samtidig som du tar opp noe.

 

Det var ikke sånn jeg mente

Jeg mente å recorde xboxen min

Ta opp xboxen min

Ikke ta opp mens jeg spiller som det står :S

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...