Gå til innhold

Deep Impact søker CoD4 og MW2-spillere (pc)


Anbefalte innlegg

Deep Impact er en nystartet CoD-klan, med hovedfokus på CoD4 og Promod.

 

edit: vi er nå også en MW2-klan, og tar imot spillere til både cod4 og mw2.

 

Vi spiller såklart for å ha det gøy, men vi vil også spille klankamper.

 

Hittil er vi bare 4 spillere, men kan vel bare si at det bare er jeg som har spilt aktivt i det siste..

 

Hjemmeside har vi ikke fått opp enda, men vi har en ventrilo-server.

 

 

Hvordan klanen ble startet:

 

Alle vi 4 i DI var tidligere medlemmer av NST (Norwegian Special Troops), som den gang var norges største klan (ikke 100% sikker, men tror den var norges største ihvertfall). Når Battlefield: Bad Company 2 kom, gikk de fleste i klanen over til det (istedet for mw2), og en del medlemmer som ikke ville spille BC2 sluttet. Vi 4 er noen av de som sluttet, så en kan kanskje kalle oss "CoD-delen av NST".

 

Minimumskravet for å bli medlem i DI er at du er minst 14 år, og oppfører deg skikkelig. Både mot DI-medlemmer og andre vi spiller mot. Du må også ha Ventrilo og såklart CoD4/MW2 (gjerne andre CoD-spill og, men absolutt ikke nødvendig).

 

"Minst 14" betyr ikke at vi er en gjeng "fjortizzer". I NST var vel yngste spiller 13, og eldste var 42. Samme med oss, vi er åpen for alle spillere over 14 år.

 

Selv om vi har veldig få medlemmer nå, klarer vi forhåpentligvis å få skaffet nok til 2 lag om ikke lenge.

 

Synes du dette hørtes interessant ut, men er usikker på om klanspilling kanskje blir for mye styr og slik (det er nå jeg skulle sakt "bare kom inn på vt, spill litt med oss og se hvordan du liker det" men med så få medlemmer blir det vel å spille public promod med maks 2 andre av oss >_>)..

 

Men, dess raskere flere folk joiner, dess raskere blir vi en skikkelig klan. So give it a try! Bare post en reply her i tråden om du vil prøve, så skal jeg sende Ventrilo-IP :)

Endret av Såpe
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

er ingen som spiller for tiden, sommerferie og greier. vi er fremdeles ikke nok spillere til noe lag, holder på å samler spillere nå. kan jeg legge dere til på steam, og så snakke med dere når det begynner å bli høst og folk spiller igjen istedet for å være ute og gjøre andre ting? :) er vel ganske liten vits i å være med nå ettersom jeg ikke har sett noen andre i klanen spille på flere uker.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...