Gå til innhold

Susing i Logitech Z-680,controlpodversjon?


Anbefalte innlegg

Denne problemstillingen går igjen i mange tråder her på forumet, og det vet helt sikkert dere som har dette settet, eller har vurdert å kjøpe det.

 

Jeg visste om dette med susingen før jeg kjøpte settet, men valgte å kjøpe det uansett. Og jeg angrer ikke et sekund! Det er jo helt rått! Det eneste jeg er bekymret for er naboene. Jeg har ikke tord å spille stort mer enn på ca 30% av volumkapasiteten.(OK 45% da, men da med en lettere promille :) )

 

Men så til det lille drawbacket, susingen. Jeg hører det dersom det er helt stille i rommet, men det er ikke høyt. En liten hvisling. Jeg har controlpod versjon 1.1.2.

 

Jeg har lest om noen som har fått tilsendt ny pod fra Logitech, og noen hevder at susuingen er helt borte...

 

Kan noen som har fått ny pod sjekke hvilken versjon denne har?(hold inne "input" og "settings" på pod'en mens den er i standby).

 

Hadde satt stor pris på det!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har, til min kjennskap, den nyeste versjonen.

Noe jeg også har, men du kan allikevel, som du har funnet ut, høre noe MEGET svak susing.

Hos meg er den så lav at det ikke er irriterende, eller hørbart for den delen, om ikke høytalerne er det eneste av elektrisk utstyr som står på i rommet.

 

Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke)

Lenke til kommentar

Jeg tror nesten ikke at jeg hadde hørt det dersom jeg ikke hadde vært OBS på det på forhånd...Men det blir til at man lytter aktivt etter feil...

 

Som et klokt hode engang sa "leter man etter feil, så finner man det".(eller noe i den duren...)

 

Som du sier Kjello2, så er det ikke hørbart i rommet dersom ikke det er helt stille ellers. Jeg har PC, kjøleskap, TV osv i samme rom, så det plager ikke meg heller.

 

Men jeg er fortsatt interessert i å høre fra flere med samme sett, og gjerne de som har fått tilsendt ny pod.

 

Og en ting til: Hvilke kabler benytter dere mellom høytalerne og Sub/forsterker? Har dere kjøpt nye høytalerkabler, og er det noen dere kan anbefale? Har hørt at Biltemas høytalerkabel, eller vanlige strømkabler skal være bra. Synspunkter?

Lenke til kommentar

Og en ting til: Hvilke kabler benytter dere mellom høytalerne og Sub/forsterker? Har dere kjøpt nye høytalerkabler, og er det noen dere kan anbefale? Har hørt at Biltemas høytalerkabel, eller vanlige strømkabler skal være bra. Synspunkter?

 

Jeg kjøpte den tynneste høyttaler ledningen på clas Ohlsson in 25 meter rull. Funker flott! :woot:

Lenke til kommentar

Vurderte dem faktisk akkurat! Fint å høre at de funker bra! Tenkte en stund på de mellomtjukke på Biltema, men kom på at man ikke akkurat har god plass i de hullet de skal ned i i hver satelitt(og i subben...). Så jeg tror jeg går for Claesohlson.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...