Gå til innhold

M$ Update crash *LOL*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kult!, går ut fra dette er HomeEdition - den har 3 ganger så mye feil som professional :)

Send det på epost til Microsoft i Norge eller legg ved en link til det så de får rettet det opp!

Skrevet
Rart at vi ikke har sett en slik melding før... Jeg vil tro de fleste windows-brukere oppdaterer os'en jevnlig...? Dette lukter bilde-manipulering lang vei... :)

Du har kanskje riktig der, var litt dårlig kvalitet på bildet. En og annen piksel reduserer mye. Men vi får tro han siden det er Windows HomeEdition det er snakk om - kanskje det er en eller annen hardware komponent som ikke virker også.

Skrevet

Det kan virke som at han som bruker maskinen ikke er noen XP-guru, siden han både bruker den bakgrunnen ( :) ) og fordi han har Winzip quick-pick enabled... :) (Dette var bare to eksempler)

Hvem gidder egentlig å bruke ressurser på slikt? :wink:

Skrevet
Det kan virke som at han som bruker maskinen ikke er noen XP-guru, siden han både bruker den bakgrunnen ( :) ) og fordi han har Winzip quick-pick enabled... :) (Dette var bare to eksempler)

Hvem gidder egentlig å bruke ressurser på slikt? :wink:

Vi er litt kritikere her, la merke til ikonet for skrivebordsopprydding også. Det kan du slå av ved å høreklikke på skrivebordet og velge -> egenskaper -> Skrivebord -> Tilpass skrivebord og krysse bord opprydding på skrivebordet.

QuickPick for WinZip er bare tull, ikke glem å slette alle programfolderen til WinZip i startmenyen når du først fjerner det. Jeg sparer ikke på linker jeg ikke bruker :)

Skrevet

SE se!! Han har forandra ikonet på "spel" mappa, OG bruker getright, elajt bruker spør du nå meg. SIKKERT XP sin feil ezzz

Skrevet

hehe.. det er home edition han kører ja! Og for dei som trudde bildet var manipulert så er det IKKE det :) Oppdateringa han installerte var en "kritisk oppdatering" som fikset et sikkerhetshull i IE.

Skrevet

Nei, meldingen er nok reell den.

Logo-testingen er vel dette greiene som kommer opp i 95% av tilfellene ved installering av programmer. Der man må trykke "fortsett SELV OM testing ikke er bestått" eller noe...

Tror det er en slags autentisitets-test fra MS, og de tester om programmet du installerer har en slik logo...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...