Gå til innhold

Kommentar: Med ondt skal ondt fordrives (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvilke spill gjelder det?

 

Final Fight Double nekter å starte hvis du ikke er logget inn på PSN, har også blitt kastet ut av spillet når jeg har mistet forbindelsen til PSN mens man spiller. Om jeg husker rett vil også MvC2 at du er online for å la deg spille det.

 

Du jeg burde nok også nevnt at jeg heller ikke er mot DRM i likhet med deg, men å kreve fast oppkopling til ubisoft/psn/live for å spille spill som ikke engang har noen online modus er å gå for langt imo, derfor jeg er så mot DRM'en til Ubisoft.

Lenke til kommentar

Hvilke spill gjelder det?

Final Fight Double nekter å starte hvis du ikke er logget inn på PSN, har også blitt kastet ut av spillet når jeg har mistet forbindelsen til PSN mens man spiller. Om jeg husker rett vil også MvC2 at du er online for å la deg spille det.

 

Du jeg burde nok også nevnt at jeg heller ikke er mot DRM i likhet med deg, men å kreve fast oppkopling til ubisoft/psn/live for å spille spill som ikke engang har noen online modus er å gå for langt imo, derfor jeg er så mot DRM'en til Ubisoft.

Jeg spiller MvC2 med en profil som aldri er blitt brukt på Live, as we speak :) Men det spiller ingen rolle. Jo, det er vel litt kjipt at man må være online for å kunne spille DRM-spill, men det er nå slik Ubisoft vil ha det. Jeg mener Steam var slik før, at man måtte være online for å kunne installere spillene eller noe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...