Gå til innhold

Test: HTC Desire - Lett å bli glad i


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk min HTC Desire på Lørdag og tenkte jeg skulle dele mine erfaringer. Fra før har jeg vært eier av HTC Tattoo og HTC Hero........

 

Jeg blir helt imponert når leserne våre deler sine erfaringer på denne måte, vi i Mobilen.no takker og bukker! Vi er nå i den spede begynnelse med utviklingsavdelingen for å lage en brukerside hvor dere kan få legge inn egne anmeldelser.

Lenke til kommentar

Mange som klager på batterilevetiden til Legend. Hvorfor kommer ikke den samme kritikken mot Desire? Er den virkelig bedre på dette?

Samme kritikken er absolutt til stede, men det er ikke annet å forvente av batteriet egentlig...

 

Med moderat bruk gjennom en dag (ca 5sjekkinger av facebook, 10mailer pushet inn, 1 besvart, 7sms, twittersjekking og værsjekking)

 

Før jeg puttet telefonen i laderen den kvelden (16timer oppetid)

var batteriet fortsatt på 90% !!! :D

 

Men ved mer krevende bruk, prosessor på full trottling (altså krevende oppgaver), lys skjerm, mye pushing av mailer å musikklytting å slikt så kan batteriet fort være tomt før man legger seg...

 

Alle som har en slik telefon vet og forventer ikke annet en at den må stå i ladderen hver natt... ;)

Endret av Tore
Lenke til kommentar

Mange som klager på batterilevetiden til Legend. Hvorfor kommer ikke den samme kritikken mot Desire? Er den virkelig bedre på dette?

Samme kritikken er absolutt til stede, men det er ikke annet å forvente av batteriet egentlig...

 

Med moderat bruk gjennom en dag (ca 5sjekkinger av facebook, 10mailer pushet inn, 1 besvart, 7sms, twittersjekking og værsjekking)

 

Før jeg puttet telefonen i laderen den kvelden (16timer oppetid)

var batteriet fortsatt på 90% !!! :D

 

Men ved mer krevende bruk, prosessor på full trottling (altså krevende oppgaver), lys skjerm, mye pushing av mailer å musikklytting å slikt så kan batteriet fort være tomt før man legger seg...

 

Alle som har en slik telefon vet og forventer ikke annet en at den må stå i ladderen hver natt... ;)

 

Ja. Og om natten sover man,eller?? B)

Endret av Jofa
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 2 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...