Gå til innhold

Test: HTC Desire - Lett å bli glad i


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes denne testen var noe mangelfull og de funksjonene som var nevnt var lite det omtalt.

 

Hva med lydkvalitet på samtale?

Hva men nettbrowser og de nye funksjonene der, flashsupport, klipp og lim?

Hva med kameraets funksjoner (instillingsmuligheter), og videokameraet er jo nesten ikke nevnt. Formater og slikt, en testvideo hadde jo ikke vært så dumt.

Nevnte dere at det var Radio på desire'n?

At tlf kan kjøre 3D spill?

Har mulighet for speech to text for sms og epost?

 

Hadde jo ikke vært så dumt om dere hadde sammelignet den opp mot Htc Legend f.eks.

Endret av HTCfan
Lenke til kommentar

Den kommer i morgen den kommer i morgeeeeeen...

Hopper over å lese noen tester (har ikke lest denne heller)

Til jeg får leke med å gjøre meg opp en mening selv...

Hardwaremessig skal det ikke være noe i veien med denne... :)

 

Dog spendt på hvordan 720p video blir seende ut... Med en så liten linse Eller er det objektiv på mobiltelefoner? :p

Mye lys så blir det vel greit...

 

Edit : jeg mener jeg leste at Desire hadde 720p video, men ingen på youtube sier det... hmm...

Endret av Tore
Lenke til kommentar

Bestilte HTC Desire i dag. Noe jeg kommer til å angre på eller ikke?

Får min i dag så noe sikkert svar kan jeg ikke gi deg. Men tror ikke du kommer til å angre på det. Har lest utallige tester om denne tlf, og de minusene som framgår er minuser som de fleste smarttelefoner i dag har. Men jeg tror dette er den beste smarttelefonen på markedet i dag og til prisen å være så får du utrolig mye telefon for pengene. Har en HTC Hero fra før og androidsystemet er det mest geniale systemet som finnes. Det banker Windows mobile, Iphones system, samt samsungs sitt når som helst. Du har mye å glede deg til med denne telefonen, det er jeg sikker på.

Lenke til kommentar

Jeg må bare si at dette ser ut som en fantastisk telefon, til tross for dårlig visibilitet i sollys og mangel på 720p filming, så må jeg si at jeg savner ingenting på denne telefonen(Kanskje Super AMOLED-teknologien til Samsung, maken til skjermer har jeg ikke sett maken til). Jeg fikk nesten sjokk når jeg så hvilke priser som stod på siden her. Mitt første inntrykk var at dette kom til å være en telefon i 5000-6000 kroners-klassen. Når jeg så den kunne fås for under 4000 kr må jeg si at jeg ikke kommer på én eneste telefon der ute som gir deg mer "bang for your bucks". Begynner nesten litt å angre på at jeg kjøpte min HTC HD2 nå, ikke fordi den er en dårlig telefon, tvert i mot, men at Desire gir så uendelig mye mer for pengene.

Lenke til kommentar

Da har jeg lekt med og satt opp min Desire i noen timer (må nå lades)

Og lest artikkelen, stemmer helt med mitt første inntrykk også...

 

Nå her jeg endelig funnet ut hvordan jeg kobler den til PCn og installert HTC Sync...

Sett video og bilder på pcn og installert mange Apps fra Android Marked...

 

Overnagen fra iPhone er litt uvandt men det går meget fort å bli vandt med Android og en telefon som er såpass mye kjappere en iPhone 3G... :D

 

Her er det mye morro og mye å utforske... B)

 

Når jeg har startet Spotify, å tenkte å lukke Spotify igjen når jeg var ferdig, så finner jeg ingen steder å lukke det...?

Ser Spotify står klar i bakgrunden...

Lenke til kommentar

Jeg har lest om det at apps pauses i stede for å lukkes, men jeg finner det merkelig at jeg ikke får lov å Faktisk stenge/lukke/avslutte en app når jeg er ferdig med den, Når Spotify kjører i bakgrunnen så vises play/pause ikon øverst der sammen med nymail klokke osv...

Skulle ikke trenge App-killer for det, trodde jeg.. :rolleyes:

 

Nå skal jeg se om jeg finner Dropbox... :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...