Waxxxxx Skrevet 14. april 2010 Skrevet 14. april 2010 Hellu Noen som vet hvor jeg kan kontakte runescape Folka ? Blir hacka heletiden siden de har fixa recovery og når jeg lager ny recovery tar det 14 dager :S OMG HJELP?! Runescape suger xD men det er FETT LOL -.- ;D
Kjetil.. Skrevet 14. april 2010 Skrevet 14. april 2010 http://www.runescape.com/kbase/guid/Customer_Support
Error Skrevet 14. april 2010 Skrevet 14. april 2010 Sjekk om du har en keylogger på PC'en din, og skift passord ofte.
Nøtte Skrevet 14. april 2010 Skrevet 14. april 2010 For hva det hjelper kan du bruke virtelt tastatur som er en windows funksjon om du virkelig vil skjule passordet.
Nightmare1518 Skrevet 17. april 2010 Skrevet 17. april 2010 Du er offisielt blitt "chrisw0w'd" (keylogg'd) Last ned CCleaner og ta en full scan, og ikke last ned JAVA add-ons/scripts etc fra falske sider, da det som oftest er en skult keylogger. Er ikke nødvendig å skifte passord ofte, siden jeg ALDRI har blitt hacket og har hatt runescape account i 5år uten a skifte passord (men nå er mine passord ganske random da som "m4rksp1st" etc)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå