Gå til innhold

må man gi konto numeret For å betale fee på EVE


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For å si det sånn;

Vær veldig forsiktig med hvem du oppgir kontonummeret ditt til :wink:

Personlig oppgir jeg det aldri :yes:

Ser på det som like hemmelig som pinkoden til bankortet.

 

Jeg har aldri hørt om EVE selv.

I og med at du skriver "hjelp" så regner jeg med at det ikke var spesielt lurt :)

 

Hilsen Zuul

Lenke til kommentar

Ikke konto nummer, men nummer på bankkortet. Alle de største spillene hvor du må betale en månedlig sum er såpass trygge at det å gi kort nummeret til de er ikke noe problem. De bruker krypteringer for å sikre nummerene mot tyveri. Bruk kun skjemaene som er å finne på EVE's hovedside. Ellers bør du være veldig forsiktig med å oppgi kortnummer til noen.

Lenke til kommentar
f-aen ta de j-ævla invandrerne ut med dem, de lager bare bråk og elendighet.

 

Slike uttalelser er forbudt i følge retningslinjene punkt 5 (dessuten trolig 1, 3, 4).

 

Det er nok ganske trygt å oppgi nummer, og skulle "uhellet" være ute så er du ikke selv ansvarlig for misbruk. Er du litt paranoid kan du jo åpne en egen konto kun beregnet til slik bruk, og overføre penger til den når noe skal brukes? ;)

Lenke til kommentar
f-aen ta de j-ævla invandrerne ut med dem, de lager bare bråk og elendighet.

 

Slike uttalelser er forbudt i følge retningslinjene punkt 5 (dessuten trolig 1, 3, 4).

 

Det er nok ganske trygt å oppgi nummer, og skulle "uhellet" være ute så er du ikke selv ansvarlig for misbruk. Er du litt paranoid kan du jo åpne en egen konto kun beregnet til slik bruk, og overføre penger til den når noe skal brukes? ;)

 

Selv om det er forbudt, så er jo situasjonen faktisk slik i virkeligheten :wink:

Lenke til kommentar

Rasistisk?? Makan til tull!! Er da ikke Rasistisk jeg, pga det er en måling som sier at 80% av kriminalitet i norge benyttes av invandrere så er det en grunn til å bli hissig. Har faktisk flere venner som kommer fra utlandet men Invandrere som utgjør kriminalitet burde bli sendt hjem og ikke få ris på rompa. Makan til tull fra deg. Du skylder meg en unskyldning!!

Lenke til kommentar
Rasistisk?? Makan til tull!! Er da ikke Rasistisk jeg, pga det er en måling som sier at 80% av kriminalitet i norge benyttes av invandrere så er det en grunn til å bli hissig. Har faktisk flere venner som kommer fra utlandet men Invandrere som utgjør kriminalitet burde bli sendt hjem og ikke få ris på rompa. Makan til tull fra deg. Du skylder meg en unskyldning!!

 

Skylder deg så absolutt ingen unskyldning, kan du i fullt alvor påstå at uttalelsen din ikke er rasistisk?

 

f-aen ta de j-ævla invandrerne ut med dem, de lager bare bråk og elendighet.

 

Hvor står det at du misliker de få som faktisk utfører kriminelle handlinger. Å skjære alle over en kam slik du gjør her er uten tvil rasistisk.

Lenke til kommentar

Hadde jeg vært rasistisk hadde jeg hold meg langt unna alle invandrere!

Kan hende at den meldingen var litt harsh men siden jeg ikke har peiling på hvordan jeg editerer en melding her så blir det litt vanskelig å få fiksa det. Hadde jeg sagt at alle invandrere som er kriminelle/mordere skulle bli kasta ut. Hadde det tilfridstilt deg bedre da?? Gosh Trodde du hadde litt vett av å forstå hva jeg mente!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...