Gå til innhold

Samsung i8520 til Norge??


Anbefalte innlegg

Hei;

Vet ikke om dette hører hjemme her men kunne ikke finne noen plass som passet bedre.

Jeg lurer på om dere vet noe om Samsung i8520 Beam? Kommer denne til Norge? Jeg har lest litt på nettet og noen sier at den kommer, og noen (amobil) sier at den ikke kommer!

Kan dere gi meg svar på dette??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei;

Vet ikke om dette hører hjemme her men kunne ikke finne noen plass som passet bedre.

Jeg lurer på om dere vet noe om Samsung i8520 Beam? Kommer denne til Norge? Jeg har lest litt på nettet og noen sier at den kommer, og noen (amobil) sier at den ikke kommer!

Kan dere gi meg svar på dette??

 

Hei, jeg vet dessverre ikke om Samsung vil selge i8520 Beam i Norge, men telefonen kommer i alle fall ikke "på markedet" før tidligst juni/juli hvis det har noen betydning for deg. På grunn av påsken er det litt vanskelig å få tak i rette vedkommende i Samsung angående dette, men jeg skal prøve å få sjekket det opp om en ukes tid.

Lenke til kommentar

Hei;

Vet ikke om dette hører hjemme her men kunne ikke finne noen plass som passet bedre.

Jeg lurer på om dere vet noe om Samsung i8520 Beam? Kommer denne til Norge? Jeg har lest litt på nettet og noen sier at den kommer, og noen (amobil) sier at den ikke kommer!

Kan dere gi meg svar på dette??

 

Hei, jeg vet dessverre ikke om Samsung vil selge i8520 Beam i Norge, men telefonen kommer i alle fall ikke "på markedet" før tidligst juni/juli hvis det har noen betydning for deg. På grunn av påsken er det litt vanskelig å få tak i rette vedkommende i Samsung angående dette, men jeg skal prøve å få sjekket det opp om en ukes tid.

 

Ok -venter spent!

Lenke til kommentar

Samsung svarer at de ikke har planer om å lansere i8520 Beam på det nordiske markedet:

 

"I dagsläget finns det inga planer på att lansera Beam i Norden," skriver produktsjef Michael Alström i Samsung til Mobilen.no.

 

Så beklager, Samsung Beam kommer neppe til Norge... :cry:

 

Takk for svar og at dere kunne finne ut av dette for meg (oss). Nå slipper vi å vente på den iallfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...