FrodeA Skrevet 18. mars 2010 Skrevet 18. mars 2010 http://world.needforspeed.com Ser ut til at dette kan bli et MMORG (Massively Multiplayer Online Racing Game). Ser lovende ut, men EA har litt å bevise etter de 4-5 siste Need for Speed titlene. Denne gangen har de satt sammen byene ifra Most Wanted og Carbon (correct me if i'm wrong), så da skal det ikke klages på størrelsen på verdenen du beveger deg i. De lover mange fler biler og mange flere upgrades enn noe annet Need for Speed spill. Men det viktigste er om gameplayet blir bra, og hvordan multiplayer-opplevelsen faktisk blir. La oss håpe det blir bra. Starter med noen screenshots her, legger ut mer info og videoer senere. Alt dere kan bidra med settes pris på!
Imbakenneth Skrevet 18. mars 2010 Skrevet 18. mars 2010 etter det jeg har kjønt så er det bare online? det er jo kult da, viss det er det
Craxmerax Skrevet 18. mars 2010 Skrevet 18. mars 2010 Har signet meg opp på betaen, så jeg får vel bare vente å se
Imbakenneth Skrevet 18. mars 2010 Skrevet 18. mars 2010 Har signet meg opp på betaen, så jeg får vel bare vente å se når begynner betaen?
Craxmerax Skrevet 18. mars 2010 Skrevet 18. mars 2010 "We are extremely excited to announce the second, of many, closed beta for Need for Speed World. The second beta will begin on Friday, March 19th @ 4pm (GMT) and will end Monday, March 22nd @ 7am (GMT). The second closed beta will feature almost twice the number of racers as the first had so there will be plenty of competition this time around!" Kilde
Sirius Cobra Skrevet 18. mars 2010 Skrevet 18. mars 2010 (endret) Vet ikke om vi som var med i første beta testen har lov å snakke om det. Endret 18. mars 2010 av Sirius Cobra
FrodeA Skrevet 18. mars 2010 Forfatter Skrevet 18. mars 2010 Jeg har også signet meg opp på 2. beta! Har ikke fått noe svar enda, men håper det detter inn en mail i morra!! Da er folket her med på å kjøre litt på søndags kvelden kanskje?
Bjonski Skrevet 4. juli 2010 Skrevet 4. juli 2010 Laster ned beta nå. Håper spillet kjører smooth på laptopen.
-Léon- Skrevet 7. juli 2010 Skrevet 7. juli 2010 Har prøvd den open betaen, ble ikke akkurat positivt overrasket. Likte ikke styringen på bilene og ikke imponert over grafikken heller.
Pangaea Skrevet 24. juli 2010 Skrevet 24. juli 2010 Er det like elendig som de siste NFS? Fra bildene ser det ut som samme mannskiten igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå