Gå til innhold

Skal kjøpe playstation 3


Citus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

et godt valg å skaffe seg en ps3 asså :D

 

og som lakus sa over meg, ikke kjøp fra play.com når det er ting som kommer over 200kr, då er det ikke verdt det lengre.

 

eg vil forselå elkjøp eller spaceworld, de selger vel for rundt 2500 som er en ganske okey pris. elkjøp er veldig grei visst det kommer til garanti og problemer og sånt. spesielt siden de lagrer kviteringen din på systemet deres.

Lenke til kommentar

Er det noen som selge bundles? og helt random ting, har god of war serien kommet i HD de 2 første?

 

Når jeg kjøpte PS 3 i januar kunne jeg velge mellom 2 forskjellige bundlepakker. Ratchet & Clank: A Crack in Time eller Uncharted 2: Among Thieves.

 

Nå er jeg ingen ekspert på området, men så vidt jeg kunne se var det 250 GB hdd på bundlekonsollene og 120 GB hdd på de konsollene som var uten spill.

 

Dette var forøvrig på Siba.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Jeg gjorde det enkelt! Jeg orka ikke å spare penger! eller vente, så jeg kjøpte meg ps3 250 gb fra cdon! (en av butikkene jeg faktisk stoler på) Uncharted 1 kjøpte jeg fra en kompis som var helt ny og 2ern er også bestillt fra cdon.no! Så er det bare å runne de 2 også kjøpe meg dermed GoW 123! Gleder meg som en unge! ^^ Mens jeg venter blir det nok demo gaming av splinter cell til xbox :p eller no lignende!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Tror ikke du taper noe særlig på å kjøpe 250 modellen der Bioshock 2 følger med til 2795,- for du kan jo kvitte deg med spillet på gamestop for en liten sum hvis du ikke vil ha det. Ellers er det alltid greit med stor harddisk, enkelte spill må innstalleres, patcher lastes ned, demoer, trailere osv. Og musikk kan legges innpå. Jeg hadde nok gått for denne http://www.elkjop.no/product/spill-konsoll/konsoll/PS3250GBBIO2/sony-playstation-3-slim-250gb-bioshock-2

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...