Gå til innhold

Sommerlansering for OnLive (PC, Mac)


Anbefalte innlegg

På kantene her har så godt som alle 25+ mbps nå, og selv om enkelte avsidesliggende steder i norge ikke har det, så vil det nok nå frem i løpet av noen få år. Prisene vil synke desto mer også.

Tøv.

 

25+ Mbps finner du ikke så mange plasser.

Skulle gjerne hatt en oversikt over dette. Om du finner en ville det vert fint.

 

Jeg bor midt i trondheim sentrum og får ikke mer enn 4mbit + iptv... :\

 

Jeg vet ikke om det er sentralen eller kobberlinjen som er for dårlig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, du må betale 15 dollar i måneden for å få lov til å kjøpe eller leie spill. Så spillene kommer jo selvfølgelig til å koste noe. Synes heller de burde si at det koster 50 dollar å abbonere på tjenesten, men så er alt gratis.

 

Hvordan i all verden skal de betale for hardwaren da?

Sett deg ned å tenk litt... ok.. så vi har crysis... du trenger noen tusenlapper bare for å spille det... og så har vi xxxxxx antall brukere som vil spille det... så går det 6 måneder nytt spill - ny hardware.... det er snakk om ufattelige summer her..

 

Jeg syns 15 dollar + spillkost er svært rimelig.

 

Vel har du ikke pc så må du kjøpe denne boxen de kommer til å selge, prisen vet vi ikke. Så la oss si at du har en medium pc som sliter med å kjøre crysis.. Vel bruk 1200 kr på ett skjermkort og pcen kjører crysis bedre enn onlive gjør det. For etter det jeg forstår så er det snakk om medium grafikk innstillinger og oppløsningen er 1280*720. Bruker du 5000 kr på en bærbar så klarer den også å dra crysis. I tillegg så forsvinner vel spillene man har "kjøpt" den dagen man ikke vil betale for onlive mer. Du kan ikke dra dem videre på din ny innkjøpte pc f.eks. Og den ideen din om at man må oppgradere pcen hver 6 måned er bare bullshit. Om man tar utgangspunkt i onlive, medium grafikkinnstillinger og oppløsningen 1280*720 så kan jeg love deg at en stasjonær vil klare å dra spill selv om 2-3 år. Så klart må man da begynne å fire på innstillingene, men det blir sjelden dårligere enn onlive.

 

Og den ekstra latencyen er ikke akkurat ett pluss.

Lenke til kommentar

Kan gå vist alt hadde vært på topp... Men verden er ikke slik. Og der er for mangen svake ledd på verden nettverk.

 

Hvordan de får dette til ordenlig kjønner jeg ikke, da streaming av spill fra PCen min til Laptop var umulig å spille på gjennom et N-nettverk. Så lykke til.

 

Men konseptet er solid og flott... Kansje parabol som TV hadde vært et alternativ. Heller slikt enn TV sier da jeg.

 

Håper dette funker flott. Spesielt med spleising av consol typer på et system. For jeg er lei av alle konsollene som står å bruker plass ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...